هراز نیوز: در پي كشف جسد دختر نماينده اسبق كازرون و عدم اظهارنظر دستگاه قضايي و پليس آگاهي سايت‌هاي اينتزنتي اعلام كردند كه جراحتي بر بدن اين دختر جوان نبوده پس قتلي هم در كار نبوده است اما واقعيت اين است كه بر بدن متوفي آثار ضرب و جرح وجود دارد ولي هنوز پزشكي قانوني نظركارشناسي خود را در تعيين علت مرگ اعلام نكرده است…
به گزارش خبرنگار اجتماعي، فرهنگي شبكه خبري آتي‌نيوز؛ در پي كشف جسد «فاطمه باقري نژاديان‌فرد» دختر نماينده اسبق كازرون در مجلس شوراي اسلامي و تشكيل پرونده‌اي در پليس آگاهي تهران براي رمزگشايي از اين ماجرا شايعاتي در سايت‌هاي اينترنتي منتشر شد. در اين مطالب تاكيد شده بود كه برادر متوفي تصريح كرده كه «جراحتي بر بدن خواهرش گزارش نشده است و حال كه چنين نيست خب ديگر موضوع قتل هم در ميان نيست». حال آنكه برادر متوفي دراين‌باره تاكيد دارد كه جراحت‌هايي بر بدن متوفي وجود دارد و آثار ضرب و جرح نيز ديده مي‌شود ولي هنوز پزشكي قانوني علت مرگ را اعلام نكرده است.

فاطمه روز 6 مردادماه حدود ساعت 7 بعدازظهر از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت. جسد اين دختر جوان روز 7 مردادماه 1390 در كوه‌هاي اطراف شهرري موسوم به «بي‌بي شهربانو» كشف شده است. محل كشف جسد جاده‌اي است كه به يك معدن دسترسي دارد و جزو جاده‌هاي كم‌تردد است. اين موضوع نشان از انتقال مقتول از مناطق شمال شهر به جنوب شهر را مي‌دهد و مشخص نيست كه عامل يا عاملان جنايت از چه نقطه‌يي او را ربوده‌اند و قتل در چه منطقه‌يي رخ داده است. بررسي‌هاي خبرنگار ما حاكي از آن است كه خانه مقتول در خيابان شهيد كلاهدوز واقع است كه تا محل كشف جسد فاصله بسياري را شامل مي‌شود.

اين در حالي كه از ناپديد شدن «فاطمه باقري نژاديان‌فرد» و سپس كشف جسد او 13 روز سپري شده است هنوز اطلاع‌رساني دقيقي درباره اين ماجرا از سوي پليس يا دستگاه قضايي صورت نگرفته است.

به جز خبر نخست اين ماجرا كه در پي برگزاري مراسم ختم اين دختر 28 ساله و حضور چهره‌هاي سرشناس اصلاح‌طلب و همكاران پدر متوفي در مسجد محمديه توجه سايت‌هاي اينترنتي را جلب كرد و صرفا خبر قتل اين جوان را در خود داشت هيچ گزارش مشخصي از سوي نهادهاي مسئول ارائه نشده است.

*توضيحات خانواده فاطمه
بعد از انتشار دو گزارش در روزنامه اعتماد و انعكاس آن در سايت‌هاي مختلف و اشاره به جزيياتي از اين ماجرا در صفحه حوادث و بازانتشار اين خبرها از سوي سايت‌هاي اينترنتي خانواده مرحوم فاطمه باقري‌نژاديان‌فرد در تماس با روزنامه خواستار ارائه توضيحاتي درباره خبرهاي منتشر شدند.

برادر مرحوم فاطمه دراين‌باره گفته است : در گفتگوي نخست من با روزنامه اعتماد قرار نبود كه مصاحبه‌اي در روزنامه منتشر شود زيرا قرار نبود خانواده ما تا پايان بررسي‌هاي پزشكي قانوني و اعلام نتايج قطعي آن هيچ مصاحبه‌اي با هيچ يك از رسانه‌ها داشته‌ باشند.تا زماني كه نتايج كامل تحقيقات مشخص شود.

وي همچنين درباره اين موضوع كه هيچ اثر ضرب و جرحي بر روي جسد فاطمه نبود تاكيد كرد: برعكس آنچه در روزنامه اشاره شده كه هيچ نشانه‌اي از ضرب و جرح بر بردن متوفي وجود ندارد جراحت‌هاي برقسمت‌هاي مختلف بدن ديده مي‌شود اما ما علت اصلي مرگ را نمي‌دانيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *