بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدای را که خالق الخلق و محول الحول و الاحوال و مدبّر اللیل و النهار است و به یمن بهترین موجود این عالم و طاووس اهل جنّت مقدر الامور و الارزاق است.

با درود و سلام به پیشگاه امام امت قدس سره العزیز و روان پاک شهیدان و دعا برای سلامتی و دوام توفیق برای خلف صالح امام، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله الوارف.

سلام علیکم

آخرین روزهای سال ۱۳۹۰ سپری می شود، سالی که به فضل پروردگار عالم مشحون از موفقیت­ها و پیروزی­های بزرگ، عزت آفرین و امیدبخش برای جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران بوده است . در این سال تدوام و گسترش موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، بویژه گسترش قیام مردم مسلمان و مظلوم بحرین به رغم همه فشارها، کشتارها و ستمهای آل­خلیفه و آل­سعود، نشان از آغاز تحولی بزرگ در منطقه دارد که منشأ آن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و استمرار این موج عدالت خواهی و ظلم ستیزی، دنیای استکبار را نیز تحت تاثیر قرار داده و می رود تا زلزله­ای بزرگ و ویرانگر را در حکومتهای مستکبر جهان بوجود آورد که جنبش وال استریت آمریکا سرآغاز این بیداری است.

در کشور عزیزمان ایران، در سال ۱۳۹۰ که از سوی رهبر معظم انقلاب سال “جهاد اقتصادی” نام گرفت، به رغم وجود تحریم ها و فشارهای غرب، گام های بلندی در جهت توسعه همه جانبه کشور برداشته شد و ملت عزیز و هوشمند ایران نه تنها در مقابل فشارهای استکبار سرتسلیم خم نکرد، بلکه با عزت و اقتدار تمام، مسیر الهی خویش را ادامه داد و هوشیاری، بصیرت و آگاهی خود را در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن و انتخابات سرنوشت ساز دوازدهم اسفند ماه به اثبات رسانید و سیلی محکمی به گوش استکبار نواخت، گرد یاس و نا امیدی را بر چهره آنان پاشیده و قلب مسلمانان و مستضعفان جهان را شاد و مسرور نمود.

امید است با عنایت پروردگار متعال، این پیروزی ها و موفقیت های امت اسلامی استمرار یافته و عنقریب شاهد شکست و اضمحلال جبهه جهانی استکبار و حاکم شدن حق و عدل بر جهان و اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی باشیم.

در ادامه پیام آمده است: قرین بودن تحویل سال با تحویل حال نکته ای در خور اهمیت است و آن اینکه مبادا تحویل سال و رسوم آن، آن چنان خودنمایی کند که تحویل حال در پشت پرده غفلت هیچ انگاشته شود احسن الحال همان است که امام راحلمان با آن زیست و با آن به لقاء الله شتافت (قلبی ارام و ضمیری امیدوار به فضل الهی) احسن الحال همان صراط شهدای عزیز است، احسن الحال همان حال و راه درست نظام اسلامی است که همه پیامبران الهی و اولیاء خدا در پی آن بودند و امروز پرچم ان بر دوش رهبر حکیم و فرزانه ، امام خامنه ای عزیز قرار دارد. تحویل حال به احسن حال همان تحویل سوء حال انسان به حسن حال الهی است و این تغییر وقتی محقق می شود که :

۱- از پلیدی گناه رهایی یابیم زیرا بدترین حال انسان و پست ترین مقام ادم هنگامی است که در باتلاق گناه فرو می رود .

۲- انجام واجبات را چون چراغی فرا راه خود قرار دهیم تا مارا به سوی حسن حال الهی رهنمون شود.

انشاءالله سال جدید سالی قرین پیروزی، موفقیت و شادکامی برای مردم عزیز ایران واستان لاله خیز مازندران وشهر حماسه ساز آمل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *