نویسنده وبلاگ علامه دهر نوشت :در برنامه سحرگاهی امروز، مجری توانمند این برنامه جناب آقای جمشیدی از سر ارادتی که به حضرت علامه حسن زاده آملی داشتند، چند جمله ای را از مناجات های تأثیرگذار حضرت علامه گلچین کرده و به مزرعه جان مخاطبین چشاندند.

ضمن آنکه باید عرض کنیم جای مناجات های پرسوز و گداز حضرت علامه در این ماه عزیز دررسانه ها علی الخصوص رسانه ملّی کمرنگ است اما چنانچه قرار باشد این عبارات ارزشمند تقدیم محضر روزه داران عزیز شود، نیازی به چاشنی کردن احوالات جسمی فعلی حضرت علامه(آنهم ناآگاهانه) نیست. کما اینکه از شخصی چون جناب آقای جمشیدی که سالها تجربه نویسندگی و اجرا دارند، انتظار بیشتری در نقل این گونه اخبار می رود.

ایشان صبح امروز در برنامه سحرگاهی “ماه خدا” چند جمله ای از مناجات های حضرت علامه را تقدیم کردند و بعد از آن ضمن ذکر نام ایشان، خبر از بیماری قلبی شان داده و مردم را به دعا در حقّ حضرت علامه برای رفع این بیماری دعوت کردند که بالطبع برای ارادتمندان به حضرت علامه خبر ناگواری بود کما اینکه سیل پیام ها و تماس ها شروع شد و اکثر دوستداران حضرت علامه از وضعیت جسمی شان می پرسیدند.

متأسفانه این خبر، تشویش را به ارمغان آورد که باید گفت چنین چیزی خوشبختانه صحت نداشته و ایشان هم در این ماه عزیز به روزه داری و زندگی روزمره شان مشغولند. ان شاءالله خداوند به این ذخیره علمای سلف طول عمر با برکت عطا بفرماید.

آن قلب که کانون صفا منبع نور است    در سایه حق از همه آفات به دور است

گر عارضه ای در رسد از رنج زمانه      دردی است که وابسته به ادراک و شعور است

یا جذبه معشوق بهر شقشقه آورد       شوری که بجا مانده ی آن ضعف و فتور است

یا نور تجلی است که بر قلب بر آمد      یادآور موسی صعقا در ره طور است

یا حبّ ولایت ز سر شوق چنین کرد      یا مست شرابی است که از جام طهور است

آرام نگیرد نشود از طپش آزاد       آن قلب که جولانگه قرآن و زبور است

از قلب حسن زاده فرهمند چه گوید؟      گنجینه ی عشقی است که دائم به حضور است

One thought on “علامه حسن زاده آملی در سلامتی کامل بسر می برد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *