هراز نیوز :چندی پیش عرفان توكلي دانش‌آموز آملي عضو تيم ملي المپياد رياضي جمهوری اسلامی ايران  در   پنجاه و دومين المپياد جهاني رياضي که با حضور 101 كشور برتر دنيا از 25 تير ماه تا دو مرداد در هلند برگزار شد   به مقام دوم و گردن آويز نقره دست یافت .

عرفان توكلي دانش‌آموز تيزهوش مازندراني است كه در پايه چهارم مركز استعدادهاي درخشان شهيد بهشتي شهرستان آمل در حال تحصيل است .
توكلي سال گذشته با كسب مدال طلاي المپياد رياضي كشور به اردوي تيم ملي المپياد دانش آموزي رياضي دعوت شد و توانست خود را در بين برترين‌هاي اين رشته در كشور جاي دهد.
او که با کسب این افتخار شایسته یک  مراسم تجلیل با شکوه بود با یک مراسم استقبال سرد روبرو شد و متاسفانه مسئولان امر  از اختصاص هدیه ای در شان این جوان موفق امتناع ورزیدند .
پس از کسب این افتخار نفر بعدی امیر عباس حبشی بود او رتبه دوم رشته علوم انسانی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۰ را کسب کرد
امیرعباس حبشی دانش‌آموز سال چهارم رشته انسانی مدرسه غیردولتی ادیب آمل و متولد ۱۳۷۲ است.
با پیگیری های  هراز نیوز  از  خانواده این دو جوان موفق  ، تاکنون هیچ هدیه ای در خور و شان افتخار کسب شده این دو جوان موفق آملی به انها اهدا نشده است .
ودر صورت انکار از سوی مسئولان هراز نیوز مبلغ و میزان هدیه ای که فقط یکی دونفر از مسئولان محلی تقبل نموده اند را منتشر خواهد نمود .
عرفان و امیر عباس افتخار آمل و آملی هستند و نیازمند به هدیه و صدقه سری نیستند ، اما این وظیفه ماست که از تلاش درخور و شایسته و ماندگار انها  در عرصه جهانی و ملی تجلیل کنیم .
امیر عباس حبشی از بچه های مذهبی و متعهد و بسیجی فعال پایگاه آیت الله جوادی آملی است و از عرفان هم هرچه بگوییم کم گفته ایم هردو از خانواده هایی زحمت کش معتقد و سربلند آمل هستند .
آیا حق این نبود با تشکیل ستادی متشکل از نهادها و دستگاهها زیر نظر فرماندار محترم مراسمی باشکوه و هدایای ارزشمند به این تقدیم میشد و یا از این دو جوان موفق که می توانند برای تمامی جوانان ایرانی به عنوان جوانان ارزشی ، متعهد ، با تقوا  و اهل علم ودانش در خطبه های نماز جمعه یادی می شد و دربین صلاتین در مقابل نمازگزاران از انها تجلیل میشد .
با احترام به ساحت همه مسئولان دلسوز و پرتلاش و خدوم  این شهر عرض می کنیم هنوز برای اینکار دیر نشده است .

 

 

10 thoughts on “هنوز برای تجلیل از عرفان توکلی و امیر عباس حبشی دیر نشده است !”
  1. ما هم به عرفان توکلی تبریک می گییم چون بچه محل ماست .
    عرفان متولد لاویج است. چند سالی میشه رفتن آمل ازشما می خوایم این موضوع رو هم لحاظ کنید. با احترام

  2. ba salam aghaye mohandes daryosh hendoie yek khodro hayde kardand lotfan begin ino.mamnon

  3. shayad az erfan jaan khoob esteghbal nashod amma hamin k alan 2 sanati sharif dare dar kamale aramesh+facebook bazi+kolli film didna moaffaghe bae3 eftkhere!dar zemn erfan tonekabonie na amoli!

  4. عرفان لاویجی الاصله بیخود شایعه نسازید.

  5. تا جایی ک من میدونم آقای توکلی آملی هستن ب هرحال ایشون خیلی خیلی تلاش کردن(میشناسمشون ک میگم)و اینکه تو ایران موندن نشون میده ک چ انسان شریفی هستن.کاش یکم بیشر قدرشونو بدونیم

  6. شما جدی نگیر عرفان جان مونده تا وضعیت ..مشخص شه بعدشم میخوان برن چون اینارو میشناسم میگما

  7. من لاویجی هستم، من و عرفان تو یه مدرسه درس خوندیم، عرفان لاویجیه

  8. به شخصه جوانی به کاملی عرفان جان ندیدم …

  9. راهنمایی نمونه دولتی امل یادمه عرفان تو کلاسمون اون موقع داشت تست کنکور حل میکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *