محدودیت های ترافیکی قبل از تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی مازندران

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی قبل از تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ “علیرضا قدمی” با تبریک پیشاپیش نوروز 97 و آرزوی سفری خوش برای هموطنان گرامی ،در تشریح این خبر گفت: با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز 97 و به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

عبور و مرور انواع موتور سيكلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک در ايام اجراي طرح نوروزي در محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و سایر محورهايي كه ضرورت ايجاب کند ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت همچنان در محور كرج – چالوس و بالعكس ممنوع مي باشد و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهرتا ساعت 6 صبح روز بعد روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 اسفندماه و روزهای دوشنبه و سه شنبه 28 و 29 اسفند ماه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه مستقر در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 عصر همان روز تا ساعت 6 صبح صبح روز بعد از ميدان اميركبير كرج به سمت مرزن آباد بصورت يكطرفه خواهد بود .

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کليه تريلرها در محور هراز ممنوع بوده و تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها از ساعت 12 ظهر تاساعت 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 27 و 28 اسفندماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 2400 روزهای پنجشنبه ، جمعه و سه شنبه 24 ، 25 و 29اسفندماه از تهران به آمل و بالعكس ممنوع مي باشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد کليه تريلرها از ساعت 12 تا ساعت 24 روزهای 25 و 28 اسفندماه اسفند ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی همچنین اظهار داشت: در تمامي محورهاي برون شهري كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي گردد، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني بوده و ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راههايي اعمال مي شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا مي شود و يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.

رئیس پلیس‌ راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *