سرقت گوشی های تلفن همراه در محمودآباد، پاکسازي مناطق آلوده ساري

کشف 350 میلیون ریالی پوشاک قاچاق در قائمشهر

هرازنیوز – مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان ” قائم شهر” از کشف 500 ثوب البسه قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبر ي هرازنیوز –، سرهنگ “محمد ولی مرادی” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری حمل البسه قاچاق از تهران به یکی از استان های شرق کشور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم در حین حمل البسه قاچاق با یک دستگاه خودروی وانت نیسان شدند .

سرهنگ مرادی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی این متهم 500 ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 650 میلیون ریال کشف کردند .

وی همچنین اظهار داشت،پس از تحویل کالای توقیفی به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان متهم به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در خاتمه با اشاره به این که خرید و فروش کالاهای قاچاق موجب رشد بیکاری و ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد، از شهروندان خواست:برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند و در صورت شناسایی عاملان خرید و فروش کالای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

کشف 6 کیلو مواد مخدر در شهرستان قائم شهر

هرازنیوز –- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان “قائم شهر”، از کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر تریاک از یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبر ي هرازنیوز –، سرهنگ “محمد ولی مرادی” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر اهل استان اصفهان در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعات موفق به شناسایی و دستگیری متهم در حین فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ مرادی، تصریح کرد:در بازرسی های به عمل آمده از ساک دستی همراه متهم که با سکونت در ویلایی اجاره ای در یکی از شهرستان های ساحلی سکونت داشت 6 کیلو گرم تریاک کشف شد .

وی در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضع در دست بررسی است .

دستگیری سارق گوشی های تلفن همراه در محمودآباد

هرازنیوز –- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان “محمودآباد” از دستگیری سارق حرفه ای گوشی تلفن همراه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز –، سرهنگ” محمدزمان شالیکار” در تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت کلانتری مرکزی این شهرستان در حین انجام وظیفه در حوزه استحفاظی به  یک فرد عابر مظنون شدند و در بازرسی از کیف دستی همراه وی 20 عدد گوشی تلفن همراه کشف کردند.

سرهنگ شالیکار، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده، به سرقت گوشی های تلفن همراه از عابران پیاده، داخل چادرهای مسافرتی و خودروهای پارک شده در خیابان ها اعتراف کرد.

شالیکار در خاتمه ارزش اموال سرقتی کشف شده را بالغ بر 60 میلیون ریال عنوان کرد وگفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.//

کشف700 کیلو چوب قاچاق در تنکابن

گروه استان ها– مازندران-فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از توقيف يک دستگاه خودروی نیسان حامل 700 کیلو گرم چوب و محصولات جنگلی قاچاق،در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “رامین شمس” در تشریح این خبر،گفت: در پي کسب خبري مبني قطع غیر مجاز انواع درختان جنگلی توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، افزود : در اجرای این ماموریت مأموران انتظامی شهرستان با انجام هماهنگي های قضائي،موفق شدند،متهم را در حین حمل چوب های جنگلی با یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی کنند .

سرهنگ شمس، تصريح کرد : ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شرهستان تنکابن، خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از خودروی این متهم 700 کیلو گرم انواع چوب های جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی در خاتمه با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب با پلیس همکاری کنند و درصورت شناسایی افرادی که اقدام به تاراج منابع ملی می کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در میاندورود

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری اعضای یک باند سرقت اماکن عمومی و خصوصی با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

سرهنگ”ذات الله رضوانی”درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود،افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهمان را که با تشکیل باندی در یک منزل اجاره ای سکونت داشتند شناسایی کردند .

سرهنگ رضوانی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجوئی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله سرقت از یکی از مراکز درمانی این شهرستان اعتراف کردند .

سرهنگ رضوانی در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به شهروندان و مدیران دستگاها و اماکن های خصوصی از آنان خواست:حتی الامکان منازل و اماکن خود را به ابزارهای ایمنی از جمله قفل مطمعن،دوربین مداربسته و دزدگیر مجهیز کرده و هنگام ترک منزل یا اماکن از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمایند.

کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازي مناطق آلوده ساري

گروه استان‌ ها – مازندران – معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ” ناصر علی صفر پور” با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر،سارقان،مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز شهر ساري به اجرا در آمد.

وي افزود:در اجراي اين طرح مأموران انتظامي شهرستان ساری با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي با حضور در يکي از مناطق آلوده و جرم خيز ، 12 قبضه سلاح سرد(چاقو و قمه)، 4دستگاه ضبط و پخش خودرو، 4 دستگاه دریل برقی،300 متر لوله گاز،یک دستگاه دیاگ خودرو،500 متر کابل برق،2 دستگاه دوربین عکاسی،یک دستگاه میکروسکوپ آزمایشگاهی،و مقادیر قابل توجه دیگری از اموال سرقتی کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجراي موفقيت‌ آميز اين طرح ، عنوان داشت: در اين طرح پنج متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس، هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده را ايجاد امنيت پايدار و آسايش و آرامش براي مردم عنوان کرد .

دستگيري سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت در قائمشهر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر از دستگيري سارق منزل و اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ “محمد ولی مرادی” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، افزود:پس از تشکیل تيمي ويژه ، کارآگاهان آگاهي باانجام تحقيقات تکميلي از مالباختگان موفق به شناسايي سارق که اهل و ساکن شهرستان سوادکوه بوده است، شدند .

سرهنگ مرادی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضايي، متهم در يک عمليات غافلگيرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ مرادی در پايان از شهروندان خواست: از قرار دادن مدارك ،وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل وسيله نقليه خوداري كنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند .

دستگیری 2 سارق اموال داخل خودرو در شهرستان نکا

گروه استان ها- مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق اموال داخل خودرو با 6فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “هادی نصیری ” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکاء، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی،ماموران تجسس کلانتری 11 این شهرستان به 2 سارق سابقه دار مظنون شدند .

سرهنگ نصیری، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهمان که با هم بردار نیز بوده اند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 6فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: متهمان س از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه، گفت: همراهي و تعامل مردم با پليس در شناسايي و دستگيري سارقان و مجرمان نقش بسزايي دارد و تقاضاي پليس از مردم اين است كه در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوك و يا فعاليت افراد متخلف، موضوع را بلافاصله به پليس 110 اطلاع‌ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *