هراز نیوز :شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی 22 بهمن از مردم درخواست کرد تا در راهپیمایی فردا شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز دراین پیام آمده است:
اصلاح طلبان تنها راه برون رفت از مشکلات امروز جامعه را تن دادن مسئولان ارشد نظام به اصلاحات و اجرایی کردن تمام آنچه در روزهای آغازین نظام جمهوری اسلامی به مردم وعده داده شد، می دانند.

اصلاح طلبان با یادآوری شعار اصلی مردم یعنی “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” بر اصلاح روشهایی که انتخاب و نظارت مردم را در اداره کشور تحدید می کند، خواستار شدند و به برگزاری انتخابات آزاد و جلوگیری از برخورد سیاسی و اعمال سلیقه در بررسی صلاحیتها تأکید دارند.

اصلاح طلبان با حمایت از بیانات رهبری انقلاب بر پاسخگویی مسئولان، از همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی می خواهند با تدقیق و مطالعه در مطالبات مردم، از فرافکنی و منتسب کردن منتقدین و معترضین به بیگانگان پرهیز کنند و به دنبال یک راه حل جامع با بهره گرفتن از توان ملی و همه انسانهای خدوم و دلسوز این کشور باشند.

اصلاح طلبان راه مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی را ایجاد یک وفاق ملی، احترام و به رسمیت شناختن همه سلایق سیاسی، رفع محدودیتهای اعمال شده برای چهره های سیاسی مقبول ملت می دانند.

اصلاح طلبان، مبارزه با ویژه خواری و فساد اداری، تبعیضات در برخورداری از موقعیتهای اقتصادی، شفافیت در فضای اقتصادی کشور بخصوص بودجه سالیانه و تخصیصات مالی، کوتاه کردن دست نهادهای شبه دولتی از اقتصاد، حمایت از بخش خصوصی واقعی و سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد کشور جهت رونق فضای تولید و ایجاد اشتغال ، تقویت نظام تأمین اجتماعی و حفظ کرامت آحاد ملت مخصوصاً بانوان را از مسئولان نظام خواستارند.

اصلاح طلبان تأکید می کنند که شرایط امروز کشور متناسب با شأن ملت شریف ایران نیست و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید قدرشناس این مردم باشند.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی 22 بهمن از مردم درخواست می کند تا در راهپیمایی فردا شرکت کنند.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل
انجمن اسلامی معلمان ایران- شاخه آمل
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی-حوزه آمل
حزب کارگزاران سازندگی ایران اسلامی-حوزه آمل
حزب اعتدال و توسعه- حوزه آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *