حوادث امروز مازندران / ماموران کلانتری 13 آمل چه کردند ؛ وانت قاچاق در محمود آباد چه داشت؛ دزدان باغ های میاندرود

دستگیری سارق قطعات خودرو با 6 فقره سرقت در آمل

 هراز نیوز – فرمانده انتظامي شهرستان ” آمل” از دستگيري سارق قطعات خودرو با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

سرهنگ “نعمت الله آزادی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ، گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو، موضوع به طور ويژه در دستور کار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود: با تشکيل تيم هاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي سارق قطعات خودرو شناسائي شد.

سرهنگ ” نعمت الله آزادی ” تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي ماموران کلانتری 13 این فرماندهی، سارق را در عملياتي ضربتي، دستگير کردند .

وی همچنین اظهار داشت، متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان از شهروندان خواست : ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم هاي ايمني از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشيا قيمتي در خودرو خودداري کنند و به محض مشاهده افراد مشکوک در اطراف خودرو ها سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند .

توقیف محموله قاچاق 50 میلیون ریالی در محمودآباد

 هراز نیوز – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان “محمودآباد” از توقیف یک دستگاه وانت پیکان حامل لوازم جانبی گوشی همراه قاچاق به ارزش 50 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدزمان شالیکار” با اعلام این خبر، افزود: ماموران انتظامی کلانتري مرکزي اين فرماندهی روز گذشته حین گشت زني در سطح حوزه استحفاظی به يک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن موفق شدند، لوازم خانگي قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده انتظامی محمودآباد در خاتمه، افزود: در این ارتباط متهم دستگیر و خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری 3 سارق حرفه ای خودرو ومنزل با 5 فقره سرقت درمیاندورود

 هراز نیوز – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از شناسايي و دستگيري 3 سارق حرفه ای خودرو و منزل در میاندورود با 5 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “ذات ا… رضوانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ، گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر سرقت از باغات و مزارع این شهرستان تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندورود، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای که با یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودروی سرقتی اقدام به این سرقت ها می کردند شدند .

سرهنگ رضوانی تصريح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی ماموران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی.خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی تاکنون به 4 فقره سرقت سرقت منزل و اماکن خصوصی و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ضمن هشدار به صاحبان منزل ،صنوف و مغازه داران ومالکان خودرو از آنان خواست: تا حد امکان محل زندگی ،کسب و کاروخودروهای خود را به ابزارهای ایمنی ، دزدگیر، قفل های مطمئن و دوربین های مدار بسته مجهز کنند .

دستگیری سارقان سیم برق با 15 فقره سرقت در قائم شهر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان “قائم شهر” از شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق با 15 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز سرهنگ “محمد ولی مرادی” با اعلام این خبر، افزود: در پي وقوع چندین فقره سرقت سيم برق ،موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری دو همدستش اعتراف کرد و از متهمان یک دستگاه خودرو وانت و ابزار آلات سرقت کشف شد.

سرهنگ مرادی، اظهار داشت : متهمان دستگیر شده در ادامه تحقیقات پلیس به 15 فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي اقرار کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرچع قضائی و با صدور حکم روانه زندان شدند .

4 thoughts on “حوادث امروز مازندران / ماموران کلانتری 13 آمل چه کردند ؛ وانت قاچاق در محمود آباد چه داشت؛ دزدان باغ های میاندرود”
  1. باسلام، شما توقیف یک وانت با 5میلیون تومان قاچاق در حوادث سایت بیان می کنید اما تصادف جاده آمل به محمودآباد که منجر به فوت سه تن زخمی شدن دو نفر را اصلا اشاره ای در سایت هراز نیوز نکردین یعنی جان دادن سه نفر از عزیزمان برای شما مهم نبود؟

  2. باسلام، شما توقیف یک وانت با 5میلیون تومان قاچاق در حوادث سایت بیان می کنید اما تصادف جاده آمل به محمودآباد که منجر به فوت سه تن زخمی شدن دو نفر را اصلا اشاره ای در سایت هراز نیوز نکردین یعنی جان دادن سه نفر از عزیزمان برای شما مهم نبود؟

  3. باسلام به سردبیر هرازنیوز من امروز راجع تصادف جاده آمل به محمودآباد چند سطری نوشته بودم اما متاسفانه خیلی زود حذفش کردین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *