هراز نیوز : دیروز یکشنبه عبــدالـوحیـــد فیـاضـی منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نور و محمود آباد از همایشی در حسینیه واقع در خیابان شیخ فضل الله نوری با نوری های مقیم آمل! دیدار کرد .

 

فیاضی در این جلسه از حسن اعتماد مردم نور و محمود آباد نسبت به خودش تقدیر کرد .

 

عبدالوحید فیاضی، کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان و منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در نهمین دوره انتخابات مجلس است که توانست در یک رقابت نفس گیر با احمد ناطق نوری (باسابقه‌ترین نماینده مجلس)،وی را با اختلاف رای بالایی شکست دهد.در این نشست از مردم خواست که قدردان زحمات ناطق نوری باشند .

 

یاد آور می شود : عبــدالـوحیـــد فیـاضـی با کسب بیش از ۵۶ هزار رای اول شد و احمد ناطق نوری با اختلاف ۱۵ هزار رای از راهیابی به مجلس نهم بازماند.

 

اما نکته سوال برانگیز در این مراسم برگزاری چنین برنامه ای در شهرستان آمل و خارج از حوزه انتخابیه عبــدالـوحیـــد فیـاضـی است ،شهرستان نور و محمود آباد و چمستان و سایر روستا ها ی وابسته زمانی جزو محدوده شهرستان امل بودند و خیل زیادی از مردم این منطقه در شناسنامه هایشان قید شده است محل تولد آمل ! معلوم نیست برگزاری این مراسم در آمل با چه هدفی دنبال شده است .

 

بازگشت برخی روستا ها به آمل

 

خبر دیگر اینکه پس اعلام دکتر عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مبنی بر حمایت از روستاهایی که بخواهند به محدوده جغرافیایی آمل بازگردند ، مردم چندین روستا در حال جمع آوری طومار برای الحاق مجدد به شهرستان آمل هستند .

 

یادآور می شود : در سالهای گذشته به دلایل نامعلوم روستاهای زیادی از محدوده جغرافیایی شهرستان آمل منفک و به شهر های همجوار الحاق شدند .

 

یوسفیان در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده بود: اگر مردم این روستا ها بخواهند دوباره به حوزه استحفاظی اصلی خود برگردند برای عمران و آبادی این روستاها در مرحله اول 100 میلیون تومان اختصاص خواهد داد .

6 thoughts on “از میتینگ فیاضی در آمل تا بازگشت برخی روستا ها به آمل”
  1. عالیه درود بر دکتر یوسفیان که امل را به جایگاه اصلی ان رساند

  2. مرسی که این نکته ریز وحساس رو بهش تاکید کردین.
    واقعاکه حرکت موزیانه ای هستش..
    منم اصلا خوشم نیومد
    انتظاررسیدگی از سوی فرمانداری و امام جمعه امل رو داریم.

  3. من خودم رفتم تو اون جلسه تا ببینم چی میگه……
    هیچ حرفی در مورد آمل نزد…. فقط یک صحبتی با همشهریاش که مقیم آمل بودن داشت……

    مسئلین امل باید با شواراهای روستاها مکاتبه داشته باشن و اونارو به آمل بکشونن….

    خیلی ازروستاها از این طرح خبر ندارن چون اونا تو آمل نیستن و این خبر بیشتر بین آملی ها پخش شد پس مسئولین باید برن به سراغ فعالین هر روستا

  4. بله . درسته اقای راعی تا دیر نشده باید بجنبند ..

  5. اولا باید عرض کنم تعداد نوری های مقیم آمل تعدادشان زیاد است لذا در هر دوره انتخابات در نور آنها نقش قابل تاملی را ایفا می کنند .دوما چه اشکالی دارد برای احترام به مردم آقای فیاضی بر خلاف منتخبین دیگر خود به حضور مردم می آید چرا که در دوره انتخابات خیلی از نوری های مقیم آمل خواستار این بودند که آقای فیاضی برای نوری های مقیم آمل(با توجه به حمایت های بی دریغشان) شخصا در آمل حضور پیدا کنند. لذا من فکر میکنم این حرکت از قدر شناسی آقای فیاضیست.سومادلیل دیگرحضور آقای فیاضی تشکر از مردم وخصوصا رسانه های آملی بود که من شخصا شاهد حمایت های بی دریغ سایتهای آملی خصوصا سایت هراز نیوز از آقای فیاضی بودم و از آنجایی که در شهرمان نور هیچ سایتی در خور توجه وجود نداشت (به دلیل جو خفقان سی ساله) لذا می طلبید که آقای فیاضی به رسم قدر شناسی از مردم ورسانه های آملی نیز تشکر کند

  6. این جلسه می بایست در نور برگذار میشد نه امل این دور از ملاحظات سیاسی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *