سانسور و تحریف سخنان نایب رییس شورای شهر در سایت شورا

انتشار سخنان نایب رییس شورای شهر آمل در هراز نیوز بازتاب های گوناگونی داشت  مهمترین این بازتاب ها سانسور و تحریف سخنان دکتر محمدی محمدی در سایت شورای شهر آمل است .

محمد محمدی در جلسه رسمی شورا موضوع زمین پاساکش را کار جمعی دانست و از امام جمعه ، فرماندار ، نماینده ، دادستان ، شهردار و شورا تقدیر کرد؛ قبل از این برخی رسانه ها و حتی شهرداری خبرها را طوری منتشر کردند که خرید زمین پاساکش  مستقیما به نماینده مردم آمل در مجلس ارتباط داشته است.

نکته دیگر سخنان محمدی این بود که زمین پاساکش محل دپوی زباله است نه محل نصب زباله سوز و همینطور تصمیم گیرنده برای نصب زباله سوز وزارت کشور است نه فرد و نهاد دیگری ، این سخنان محمدی هم به مذاق برخی خوش نیامد تا جاییکه تقی ابراهیمی عضو شورای شهر امام زاده عبدالله در متنی شتاب زده  که ظاهرا از سوی یکی از مشاوران شورای شهرآمل آماده شده بود ( اگرایشان نویسنده متن نبوده است حداقل از سوی این فرد در گروه های مختلف پخش شده است) مورد انتقاد قرار گرفت .

بعد هم برخی از کانال های کم رونق تلگرامی با حمله به  محمدی از او پرسیدند که چرا با مسوولان شهر همراه نیستی !!!

نکته آخر هم اینکه بعداز سخنان محمدی در صحن شورای شهر ، رویکرد ها  عوض شد و بنر جدید و متن جدید با عنوان تشکر از امام جمعه ، فرماندار ، دادستان و نماینده به طور مشترک منتشر شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *