پیتر مک کی وزیر دفاع کانادا روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح کشورش آماده حضور در هر گونه اقدام نظامی احتمالی علیه رژیم ایران هستند.

به گزارش العربیه وزیر دفاع کانادا در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی “د سان ” با اشاره به برنامه هسته ای ایران و تاکید بر اولویت دادن به راه حل هاى دیپلماتیک اظهار داشت : ” ما به دنبال یافتن راه حل های دیپلماتیک هستیم اما در عین حال ما باید خود را برای مواجهه با هر گونه حادثه ای آماده کنیم و این چیزی است که وزارت دفاع کانادا آن را به طور جدی دنبال می کند. ما همیشه طرح و برنامه داریم و همواره آماده ایم. ”

سیاست کشور کانادا در بحران های سیاسی و نظامی واقتصادی بین المللی همواره با کشورهای آمریکا و اروپا همسو بوده است .

 

One thought on “ادعای وزیر دفاع کانادا:ارتش ما آماده هر اقدام نظامی علیه ایران است؟!”
  1. اگر سر بسر تن به کشتن دهیم از به که کشور به دشمن دهیم وزیر دفاع کانادا باید به داند که تهدید یک کشور زنده و بالنده عواقب وخیمی برای او خواهد داشت جناب ایشان اثار جنایات شان در عراق و امریکا را هنوز نتوانسته اند جمع و جور کنند و از آن مهللکه سالم بگریزند که باز بر طبل جنگ می کوبند دشمنان ایران و آزادی و عدالت ملل جهان بدانندکه مردم فهیم ایران هیچگاه جنگ طلب نبوده و شعار شان چون مللک الشعرای بهار:” فغان زجغدجنگ و مرغوای اوست ” ولی اگر دشمن حماقت کند و به ایران و ایرانی و اسلامیت و ارزشهایش حمله کند سلحشورانه باو به نبرد خواهند پرداخت و جنازه و تجهیزاتش را در دل بحر و بر دفن خواهند کرد که ایران اسلامی شعارش هیهات من الذله .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *