خبرنگار هرازنیوز – مهدی لطفی – بازي امروز كاله مازندران و پيكان تهران در چارچوب مرحله پلي آف  ليگ برتر واليبال مردان برگزار شد که در نهایت به پیروزی کاله آمل منجر شد. و تیم کاله به فینال لیگ برتر راه یافت.

تیم کاله آمل در یک بازی مهیج و زیبا و با حضور و حمایت تماشاگران پرشور آملی بازی را با نتیجه 3-1 به نفع خود به پایان رساند. ابتدار در وقت اول بازی پیکان بازی را با نتیجه 22-25 به نفع خود تمام کرد. اما تیم کاله با رهبری بهروز عطایی و بازی خوب مردان خود توانست در 3 ست پیاپی و با نتایج 25-23 و 25-19 و 2523 برد شیرینی را به مردم آمل و والیبال دوستان مازندرانی تقدیم کند.

علاوه بر این کاله توانست رکورد شکنی کند و فینال سنتی پیکان و سایپا دیگر تکرار نمی شود.

خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي و آندره زورزي خبرنگار ويژه و تحليلگر فدراسيون جهاني واليبال FIVB  و داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به منظور تماشاي بازي در سالن پیامبر اعظم حضور داشتند.

 

20 thoughts on “ركورد شكني كاله آمل با شکست پیکان”
  1. کاله ما شیرررررررررررررره ه ه ه ه ه

  2. ضمن احترام به دوست عزیزم جناب لطفی که زحمت تنظیم این خبر را کشید؛

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بدین ترتیب تیم های سایپا و کاله مازندران چهارشنبه 25 اسفندماه برای مقام قهرمانی در کرج و تیم های پیکان و شهرداری ارومیه نیز برای کسب مقام سومی در تهران به مصاف هم خواهند رفت.

    🙂

  3. باسلام
    مدتی است که صدا و سیما استان و سراسری نام تیم کاله آمل را کاله مازندران اعلام می کنند و حتی در بخش خارج از گود هفته گذشته خبر 20:30 اعلام شد که با این که تماشاگران دارای بلیط بودند پشت در بسته ی ورزشگاه پیامبر اعظم (ص) شهر ساری مانده و نتوانستند بازی را ببیند. آیا این یک اشتباه از نگاه خبرنگاران و گزارشگران است یا این که من اشتباه می کنم !!!!!! لطفا پیگری نمایید.

  4. کلاً عمومیت جامعه ایران بگی نگی نسبت به آمل حس خوبی ندارن. بخاطر بعضی عقب ماندگیهای فرهنگی و اجتماعی دوست ندارن آمل به جمع خبر سازها بپیونده. خیلی از همشهریامون هم یکم جوگیر، تازه بدران رسیده، و گوشت تلخ تشریف دارند که مزیت بر علت شد. در کل مردم از پیشرفت شهرهایی قلباً حمایت میکنند که وقتی واردش میشن احساس گرم مهمان نوازی رو حس کنند. چیزی که تو آمل اصلاً اتفاق نمیافته! خدا کنه نسلهای بعد بهتر بشن.

  5. بله اقای درزی من هم باشما دوست عزیز موافقم..
    امیدوارم که این عده از جماعت شهرما امل ،چه تعدادشون کم باشه یا زیاد ،هر چه زودتر بهتر بشن و از نظر شأن برخورد و فرهنگی رشد لازم رو همراه باسایر شهرهای بنسبت بهتر، رشد و ترقی اخلاقی و برخوردی وکلا فرهنگی بهتری داشته باشن
    البته علت عمده عدم اخلاق صحیح و رعایت نکردن نزاکت در صحبت و برخورد نشأت از زندگی روستانشینی داره که باتوجه به زندگی اکثریت مردم امل در روستا که بالغ بر60درصد جمعیت شهرستان رو تشکیل میدن داره. چراکه زندگی در روستا یک حالت خاص خودش رو داره واین عزیزان باهمون سبک برخوردی ورفتاری وارد حوزه شهری میشن و باهمان ادبیات شروع به برقراری ارتباط با محیط پیرامون خودشون دارن

  6. با سلام و ارادت .من نخواستم دیدگاهی بدهم ولی در یک کلمه خلاصه خواهم کرد شما کجای دنیارا دیده اید که از 90% مردم زمان عالم باشند هم نماد ایران در آن باشد(دماوند) هم چهار راه باشد هم هراز داشته باشد هم دار المومنین باشد هم مرعشیان آمده باشند هم علویان هم اشکانیان؟ کجا دیده اید؟

  7. به نظر من یکی از مشکلاتی که برخی از همشهریان عزیز ما باهاش روبرو هستند اینه که معیار و ملاک فضیلت رو فقط در چیزها، و در همون حدی میبینند که خودشون دارند. مثل این دوست عزیزمون آقای هندویی! مثلاً میفرمایند 90% عالم!! حالا شما بیا بگو تعریف عالم یعنی چی؟ یعنی در حوزه درس خونده؟، دانشگاه درس خونده؟، سواد خواندن نوشتن فقط داره؟!! با این حساب باید کل کسبه و بازاریهای شهرمون جز علما باشند! اصلا تو دنیای مدرن امروز واژه عالم با اون مفهوم رایج (تحصیل در حوزه) فضیلتی محسوب نمیشه.
    وقتی صحبت از فرهنگ هم که میکنید میگن خوب ما بافرهنگیم دیگه! ملاک چیست؟ دقیقاً همان چیزی که او هست!
    وقتی میگیم شرایط اجتماعی شهر نیاز به بهبود داره یعنی فاکتورهایی که نشانگر مدنیت و شهر نشینی هست. مثل قانون شناسی، شناخت احترام به حقوق دیگران، آگاهی . تحمل اجتماعی،رعایت نظافت فردی و شهری و بکارگیری ذوق و سلیقه در کارها، توانایی در کنترل هیجانات فردی و جمعی، توانایی مقابله با جوگیر شدن و امثالهم.
    وقتی هم که صحبت از علم و دانش میشه منظور علوم مدرنه! همونی که در دنیای امروز بهش Science میگن. یعنی آنچه که بر مبنای منطق ، آزمایش و یا مستندات استواره و با یا روش منطقی بیان میشه.
    دیگه دماوند و علویان و اشکانیان و … چیه قربونت ؟

    جسارت به کسی نباشه اما به قول عزیزی: ” ابلهانه ترین کار افتخار و یا احساس حقارت نسبت به اموری است که در آن نقشی نداریم مانند : نژاد، ملیت، قومیت، جنسیت و تاریخ”
    و به نظر بنده این تفکر بود که موتور پیشرفت فرهنگی و اجتماعی جهان مدرن شد و همچنان هم هست.

  8. احسنت وافرین به اقای درزی
    حرف دل من وخیلی های دیگه که از طبقهمتوسط شهری هستند اما حرفشون به جایی نمیرسه رو زدید.
    به امید ان روز.

  9. حقیقت تلخه ولی باید قبول کرد و منم با نظر آقای درزی موافقم ولی با تحقیر فرهنګ روستا نشینی کاملا مخالفم.

    به جای تحقیر و تمسخر و دوری از این قشر بهتره تا با ارتباط سالم و نزدیک سعی کنیم فرهنګسازی کنیم، نه با تحقیر!!!!!!!

    خیل کثیری از مشاهیر و اساتید بچه روستان!!!!پس چه جوری شد که…

    به امید اون روز…

  10. از قضا آقا/خانم ShindoAmoleh به نظر بنده تنها راه ارتقای با ثبات فرهنگی شهرمون، ارتقای فرهنگ در روستاهاست. فرهنگ هم روستایی یا شهری نداره فرهنگ همه جا مشترکه. اون سبک زندگی (life style) که تو شهر و روستا متفاوته و درست میگید کسی حق تحقیر نداره. اتفاقاً آدمهای بی فرهنگ اینکارو میکنند. اما اینکه سطح برخی از مولفه های فرهنگی مثل نحوه برخورد اجتماعی، سطح آگاهیهای عمومی، و مواردی که تو کامنت قبلی گفتم در روستاها بیشتر باید مورد توجه قرار بگیره امری واضح و روشنه. اینکار جاهای دیگه دنیا هم توسط دولت و هم توسط NGO هاانجام میشه. تو مملکت ما که دولت و سیاسیون به تنها چیزی که اهمیت نمیدن بحث ارتقای فرهنگیه که اونم به این دلیله که خودشون از نظر فرهنگی و اجتماعی وضعشون خیلی خرابه و مقوله فرهنگ عمومی اصلاً دغدغه شون نیست! میمونه نهاد های خیریه و غیر دولتی که اگه از طرف دولتیها به اتهامات واهی محکوم نشن بلکه بتونن با انتشار مطالب مربوطه از طریق هفته نامه یا ماهنامه های رایگان و توزیع آن برای بخشهایی از شهر و روستا که به نظر بیشتر نیاز دارند تا حدی اثر بخش باشن. یا بیان متناسب با کاستیهای فرهنگی هر منطقه که توسط افراد کاردان و خبره شناسایی میشه مطالب متفاوتی رو انتشار بدن. اگه انجمن خیریه ای پیدا بشه که هی بجای جهاز درست کردن برای عروسها و آمار دادن تو جاهای مختلف بتونه اینکار رو انجام بده، لااقل اگه این نسل نشد به نسلهای میشه امیدوار بود.

  11. باز هم نخواستم دیدگاهی بدم ..فقط به یک کلمه بسنده می کنم شهری که می خواهد شهر علم و فلسفه شود ملاک آن روستا و علم حوزوی نیست ملاک عملکرد است که چه انسانی از درجه شهری و چه روستایی در آن نقش داشته باشند یونسکو آن را ثبت خواهد کرد،ما بین بحث رویتا و شهر نشد که شما ان را به وسط کشیده اید بحث علما شد که بلی تعداد زیاد انها روستایی هستند و بسیار هم عالی است.شما هر وقت موضع خود را مشخص کردید ما در خدمت شما هستیم مشکل شما چیست بحث شما چیست؟اشکانیان علویان روستاییان شهریان حوزویان؟ چه؟؟؟

  12. من هیچ ملیتی را جدا نمی دانم ولی بد بختی مردم آمل نا آگاه بودن به اجمال شهرشان است که اگر بدانند شهر خود را با زنجیر می بندند این را تهرانی ها متوجه شدند که با دندان به جان شهر افتادند.واسلام.خدایا شکرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *