عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از طرح توسعه مترو تهران از آبعلی به آمل در قالب طرحهای ملی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن خط مترو تهران به آمل، مدت زمان سفر به آمل از تهران از حدود دو ساعت و 30 دقیقه فعلی به 33 دقیقه کاهش خواهد یافت.

در همین راستا ، هابیل درویش مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه ضمن تایید این مساله و اعلام شروع مقدمات این طرح ، به خبرنگار «اعتدال» گفت: با احداث این خط مترو سفر از پایتخت به شمال کشور تسهیل می شود.

وی افزود: هم اکنون کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی برای ساخت خطوط ریلی برای این مسیر انجام گرفته است؛ البته برای چگونگی ساخت و مهیا شدن این ریل در هیات مدیره شرکت متروی تهران هنوز مصوبه ای نداشته ایم؛ البته طرح توسعه مترو تهران از آبعلی به آمل در قالب طرحهای ملی تصویب و در ردیف بودجه سال 91 کشور قرار گرفته است.

درویش تاکید کرد: با اجرایی شدن خط مترو تهران به آمل، مدت زمان سفر به آمل از تهران حدود 33 دقیقه خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم اجرای طرح مترو آمل در سه ماهه نخست سال 91 قابلیت اجرایی شدن را پیدا کند ، تا این اتفاق برای نخستین بار در کشور از تهران به سمت آمل اتفاق بیفت

12 thoughts on “آغاز طرح متروی تهران – آمل”
  1. واقعا در شک قرار میگیرم اگر که بخواداجرایی بشه.
    توپه بخدا

  2. آقا من هنوز موندم این 33 دقیقه چطور محاسبه شده؟؟ با چه سرعتی؟! خدا کنه تصویب و اجراش مثل این محاسبش نباشه!

  3. زمان تبلیغات و وعده های پوچ و دروغین گذشته است. به خود بیایید و واقع نگر باشید . با کدام مصوبه دولت قرار است مترو احداث شود؟ تا کرج مترو ۴۵ دقیقه زمان میبرد چطور تا آمل با اینهمه کوه و دره ۳۳ دقیقه؟ عوامفریبی تا کجا؟؟؟؟!!!!!………………..

  4. آقای آملی با غیرت شما قوصه نخور این آقا رفت مجلس بس نیست تبلیغات روستایی خشک حاجی پوری؟

  5. آقاي رضايي شما برو ديكته شب تمرين كن. بله حق با شماست ايشان رفته مجلس، اما شما كه طرفدارش هستيد به ايشان بگيد آخه 33 دقيقه چي جوري امكان داره؟؟؟؟؟!!!!!!! كه حداقل بدونه دوست دانا هم داره؟؟؟؟؟!!!!!

  6. آقای آملی با غیرت!!!!!!!!!!
    شما هم بعد از نوشتن دیکته شب به این نوع زشت از ادبیات رسیدید.
    چون شما هم بر راستی این طرح ایمان دارید با نامی غیر متعارف آمدید تا در مقابل دوستان در روز افتتاح طرح شرمسار نشوید.
    آملی با غیرت؟ شما بیشتر به دوستان ما در شهرهای همسایه شبیه هستید تا یک آملی

  7. امیدوارم این طرح مثل پروژه ازادراه تهران شمال نشود.
    اماظاهرا باتوجه به راه بسیار سخت این منطقه سخت کوهستانی این احتمال که این برنامه نیز شروع نشده به بلای طرح ازاد راه تهران شمال ختم شود بسیار است.
    امیدوارم که بعد از 11سال به نتیجه وبهره برداری برسه. چون خودبه خود امل میشه مرکز استان.وشهرهای دیگه از جنبه های گوناگون به حاشیه رانده میشوند.

  8. یعدِ ازدواج و بچه دار شدن این موضوعو به بچم می ګم.شاید اون سوار اون مترو بشه یا شاید نوه و نتیجه هام بتونن اون مترو رو ببینن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خلد آشیان مجلس، دکتر یوسفیان همش تازه 2 دوره تو مجلس بوده و اینم سومیشه!!!!!!!!حالا حالاها باید اون تو بمونه تا اینکه ملک الموت بیاد استقبالش(مثل کاظمی دینان). حالا دکتر جوګیر شدو یه چیزی ګفت. اون که منظورش این دوره نیست!!!!!!!!
    این دکتری که دماغشو نګاه میکنه و ‍‍‍پل میسازه ،متروش واقعا محشر میشه!!!!
    آدم عاقل دلشو به این حرفا خوش نمیکنه.

  9. امیدوارم این طرح مثل پروژه ازاد راه تهران شمال نشود.
    اماظاهرا باتوجه به راه بسیار سخته این منطقه سخته کوهستانی ،این احتمال که این پروژه نیز شروع نشده به بلای طرح ازاد راه تهران شمال ختم شود بسیار است.
    امیدوارم که بعد از ۱۱سال به نتیجه وبهره برداری برسه. چون خودبه خود امل میشه مرکز استان.وشهرهای دیگه از جنبه های گوناگون به حاشیه رانده میشوند.

  10. دوستان دعوا نکنید با هم به جای این حرفا امیدوار باشید
    خدارو چه دیدید تا سال 99 که آغاز بهره برداریشه خیلی مونده من طرحشو خوندم ایستگاهای بینشم مشخص کرده بود آمل -لاریجان -آبعلی رودهن – تهران
    امیدوار باشید زودتر درست شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *