رضا حسن نیا ،قهرمان آملی بوکس آسیا : تنها خواسته ام دیدار با سردار سلیمانی است

هرازنیوز:زمانی که رشته بوکس به عنوان یک رشته رسمی ورزش شناخته شد؛ کسی فکر نمی کرد تا فرزندانی از این مرز و بوم و آن هم از مازندران و شهرستان آمل بتواند تا سطح کسب اولین مدال طلای آسیا این چنین بدرخشد و اگر حمایت مسئولین ورزش کشور به مراتب بیشتر و بیشتر بشود یقینا کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست.

رضا حسن نیا متولد سال 1378 ساکن شهرستان آمل اولین بوکسور از کشور ایران اسلامی است که توانست بعد از 11 سال در وزن 81 کیلو و در مسابقات آسیایی تایلند بعد از شکست دادن تمامی حریفان خود به مدال ارزشمند طلای آسیا دست پیدا بکند .


بوکسور جوان آملی در  گفتگو با خبرنگار هراز نیوز گفت : از اینکه فدراسیون بوکس کشور و استان مازندران و فرماندار محترم و ورزش دوست شهرمان ، دیگر مسئولین شهر و مخصوصا آقای نصری رییس ورزش و جوانان آمل این جانب را بعداز کسب مدال طلا مورد مهر و محبت خود قرار داده اند هم از طرف خودم و هم از طرف خانواده ام تشکر و قدردانی می کنم و از خداوند می خواهم با درخشش بهتر در مسابقات مختلف کشوری و خارج از کشور بتوانم یک بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی اهتزار در بیاورم.

رضا حسن نیا در ادامه این گفتگو افزود : سالن بوکس نام آوران آمل هم با تلاش اداره ورزش و جوانان آمل بازسازی  شده است و با این اتفاق خوب ، تمرینات خود را در این سالن انجام خواهم داد و دیگر از نداشتن سالن تمرین هم نگرانی ندارم.

حسن نیا درباره فعالیت های آینده اش به هرازنیوز گفت  : ان شاالله 30 آذر ماه امسال در مسابقات لیگ جوانان کشور که در شهریار کرج برگزار می شود شرکت می کنم و تمام تلاش من این است تا در این دوره از مسابقات با کسب مدال به شهر خودم باز گردم و از الان نیز تمرینات خودم را برای حضور در مسابقه آغاز کرده ام.


بوکسور جوان آملی در پایان این گفتگو تصریح کرد : به احترام شهدای والا مقام و مخصوصا شهدای عزیز مدافعین حرم ، مدال طلای آسیای خودم را  در دیدار با جانشین فرمانده سپاه قدس که در مراسم یاد واره شهدای آمل حضور داشته است جهت تقدیم به سردار سپاه اسلام ( حاج قاسم سلیمانی ) اهداء کرده ام و تنها خواسته ام این است که مسوولین ذیربط ( اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندهی سپاه مازندران تدابیری اتخاذ نمایند تا با این بزرگوار حضوری دیداری داشته باشم و آرزوی قلبی من همین است و بس.

در پایان از مربی خودم آقای مهدی رییسی و آقای حمید محسنی که برای من خیلی زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

به گزارش هراز نیوز  رضا حسن نیا بوکسور آملی برای عقد قرارداد با یکی از تیم های تهرانی در حال رایزنی و مذاکره است که پس از انجام مراحل آن اطلاع رسانی های لازم انجام می پذیرد.

( گفتگو حسن جوان – خبرنگار هراز نیوز )

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *