شانزدهمین جلسه کمسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر آمل برگزار شد.

هراز نیوز / حسن جوان:شانزدهمین جلسه کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل به ریاست محمد محمدی نایب رییس شورا و دیگر از اعضای شورا در دفتر شورا و خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدی با تشکر از حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 13 ابان و گرامیداشت و 24 آبان ماه روز مازندران گفت: 14 آبان که بنام روز  مازندران نامگذاری شده است اولین روز حکومت علویان در این استان و  از افتخارات شهرستان امل   است  .

نایب رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به برگزاری همایش جرعه از ایثار در آمل گفت : برگزاری این همایش از لحاظ انسانی یک آرامش خاصی به انسان می دهد و موجب ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه امروز خواهد شد .

وی با بیان اینکه همایش جرعه از ایثار  شب پنجشنبه هفته پیش رو برگزار می شود اعلام کرد :  در این برنامه عاطفی از 9 نفر ایثارگر در عرصه های مختلف تجلیل می شود.

دبیر همایش جرعه ای از ایثار در خواست کرد  تا یکی از خیابان های شهر به نام ایثار گر نامگذاری شود.

حسین زاده رییس اداره بهزیستی آمل در این نشست با بیان اینکه  در هفته جاری خانه فرهنگی امام سجاد ع با مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر در واگذاری زمین افتتاح می شود اعلام کرد :  بازارچه خیریه جهت فروش محصولات و تولیدات معلولان بهزیستی احداث  شد.
حسین زاده با باین اینکه 165 نفر از معلولان در جهت دریافت وام خود اشتغالی 20 میلیون تومانی در این اداره ثبت نام کرده اند  تصریح کرد :  تاکنون 130 نفر به بانک معرفی شده اند و 30 نفر دیگر هم در آینده ای نزدیک جهت دریافت وام به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *