ستاد مردمی اربعین حسینی بابلسر میزبان زائرین هشت کشور اروپائی در کربلا

خبرنگار بابلسر : اسماعیل فلاح

به گزارش خبرنگارهراز نیوز ، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم ستاد مردمی اربعین حسینی شهرستان بابلسر با حضور امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستانی و ارادتمندان به اهل بیت افتتاح و آقای حاج اکبر قلی زاده به عنوان مسئول ستاد مردمی این شهرستان معرفی گردید .
حاج اکبر قلی زاده مسئول ستاد اربعین حسینی طی گفتگوی گفت : این ستاد برای اولین سال در بابلسر راه اندازی شد و البته بنده حقیر چندین سال هست که در خدمت زائرین اربعین حسینی در کربلا می باشم و به این زائرین خدمت رسانی می کنم .

قلی زاده در بخش دیگر ی از گفتگوی خود گفت : جهت برپای و نصب موکب فاطمه الزهرا (س) در کربلا از سوی شهرستان بابلسر نیازمند کمک و مساعدت مردم شریف شهرستان و دیگر هم وطنان عزیز هستیم .

مسئول ستاد پیاده روی اربعین حسینی بابلسر عنوان داشت:جهت دریافت نذورات شهروندان عزیز و هم وطنان ، این ستاد به صورت شبانه روزی در بابلسر آمادگی دارد کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری نماید ، ضمنا اقلام مورد نیاز از قبیل برنج ، روغن ، گوشت مرغ ، پتو ،موکت و دیگر مواد غذای می باشد .

ایشان افزود : در همایش میلیونی اربعین حسینی امسال موکب فاطمه الزهرا (س) شهرستان بابلسر مستقر در کربلا آمادگی دارد روزانه هفت هزار نفر زائر را پذیرای کند و امسال ستاد مردمی بابلسر در کربلا پذیرای زائرین هشت کشور اروپای هم خواهد بود که این خدمتگزاری برای اولین بار نصیب این شهرستان شد و مفتخریم تا از این دل دادگان به امام حسین (ع) پذیرای کنیم .

قلی زاده در پایان اظهار داشت : امیدورایم مردم فهیم و دوست داران اهل بیت مثل سالهای گذشته امسال هم ما را در این همایش میلیونی حمایت کنند و ما آماده دریافت هر نوع کمک از سوی مردم شریف هستیم شماره تماس 09113120338 جهت هماهنگی و پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *