د‌نماینده آمل در مجلس هشتم و منتخب مجلس نهم با اشاره به اجرای طرح متروی آمل ـ تهران اعلام کرد: این طرح دو ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا  در جمع مردم آمل در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان با اشاره به اینکه رای دوباره مردم آمل به من نشان از این دارد که مردم می‌خواهند پروژه‌های بزرگی که در شهر ایجاد شده ادامه پیدا کند، اظهار داشت: امروز پروژه‌هایی که در سطح شهرستان در حال انجام است دارای اعتباراتی است که در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه سد منگل با پیش‌بینی اعتبار 400 هزار میلیارد تومان و جاده هراز با برآورد اعتبار 538 میلیارد تومان در حال انجام است، یادآور شد: در کنار محور هراز اتوبان تهران ـ شمال بیش از 17 سال است که به 10 کیلومتر هم نرسیده است ولی محور هراز در سال 91 به پایان می‌رسد.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اجرای طرح‌های راه و آب روستایی در بخش‌های مختلف این شهرستان تصریح کرد: تمامی پروژه‌های راه و آب روستایی در شهرستان در حال انجام است اما به دلیل طویل بودن مسافت‌ها اجرای آنها زمان‌بر خواهد بود.

وی با اعلام اینکه دانشکده پیراپزشکی آمل از ترم آینده دانشجو می‌پذیرد، گفت: راه‌اندازی دانشگاه‌های متعدد پزشکی در این شهرستان مقدمه‌ای برای توسعه بخش سلامت آمل است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه بیمارستانی در آمل پروژه بیمارستان سه راهی امامزاده عبدالله(ع) است، افزود: تا قبل از سال 84 یک ریال هم اعتبار دولتی به این پروژه اختصاص نیافته بود اما امروز این پروژه با اعتبار 11.5 میلیارد تومان اعتبار در حال اتمام عملیات اجرایی است.

به گفته وی، امروز در بخش سلامت آمل 738 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح متروی آمل تهران نیز بیان داشت: این طرح دو ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه حضور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بنده را از تمامی تهمت‌ها مبرا می‌کند، ادامه داد: در سال 80 که با دستور رهبری ستاد تشکیل شد روسای سه قوه نمایندگان خود برای این ستاد را معرفی کردند و بنده نخستین کسی بودم که درباره بانک‌ها و حتی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی اظهارنظر کردم.

وی گفت: اگر کسی در چنین جایگاهی باشد چگونه می‌تواند به فسادی که مد‌نظر آقایان است دست بزند و من همه را به خدا واگذار می‌کنم.

به گزارش فارس منتخب مردم آمل در مجلس نهم با بیان اینکه مجلس نیز در برابر این تهمت‌ها نامه‌ای در حمایت از بنده نوشته بود که یوسفیان‌ملا هیچ حمایتی از فاسدی چون خاوری نداشته است، افزود: بنده این نامه‌ها را در زمان انتخابات منتشر نکردنم و حاضر به پاسخگویی نبودم اما امروز که همه چیز با موفقیت به اتمام رسیده است، می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ انتخابات آمل چنین رای بالایی را هیچ نماینده‌ای نداشته است، بیان کرد: این نشانه حق‌شناسی مردم آمل است و این مرا مکلف می‌کند که تا زمانی که زنده هستم این شهر خدمت کنم.

7 thoughts on “یوسفیان ملا: مترو آمل تهران به زودی اجرایی می شود/ حضور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بنده را از تمامی تهمت‌ها مبرا می‌کند”
  1. اتفاقا حضور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی موید مشکل دار بودن ایشان است. مگر معاون اول رئیس جمهور رئیس اون ستاد کذایی نیست؟ واقعا چه کسی مفسد بودن رحیمی را انکار می کند؟

  2. درصورت اجرایی شدن متروی آمل به تهران به خدا قسم خواهم خورد حداقل دو الی سه دوره دیگر من و خانواده خودم به آقای یوسفیان رای خواهیم داد و درصورت اجرایی شده خط مترو امل به تهران حقو مسلم ایشان خواهد بود تا ما ایشان را به عنوان نماینده معرفی کنیم

  3. سوای خدمات و عملکرد دکتر یوسفیان، از بین سه کاندیدا در آمل، ایشان بهترین گزینه برای مردم آمل بودند

  4. خوبه اقای یوسفیان جاشونو به جوونا بدن

  5. صدگل وصدستاره دکتریوسفیان حرف نداره

  6. مترو از کلمه متروپلیتن به معنی کلان شهر می آید و متعارفا برای ” قطار شهری” کاربرد دارد و ربطی به قطار بین شهری ندارد

    واقعا طرح های اینچنینی وقتی که آقایان دو تعریض جاده هراز مشکل داشته و اتوبان تهران شمال را بعد از سالیان سال به جایی نرساندند جز “ناندانی” برای یکسری و ” تریبون بی مسئولیت” برای این آقای نماینده چیز دیگری نیست.
    این جمله ایشان نیز توهین هم به ادبیات فارسی است و هم شعور مردم:
    “امروز در بخش سلامت آمل ۷۳۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *