4 thoughts on “آقای فرماندار چه می کند ؟”
  1. نمیخواد درخت بکاریم.
    هوای درختان جاده هراز رو داشته باشیم. که نیاز به تهیه گزارش ازسوی شما داره واقعا.
    چون اصلا سازمان فضای سبز امل و شهرداری امل اصلا به فکر اینزبون بستهها نیستن که ارامش وزیبایی خاصی به این مسیر داده..
    با درست کردن پیاده رو اینمسیر و ریختن سیمانهای اضافه به همراه خورده اشغال زیر درخت موجب شده تا پس از خیس شدن تبدیل به سیمان سخت بشه و یا جنس خاک ریشه درخت رو سست بکنه که این کاهلی در تیمار کردن درختان مسیر هراز متاسفانه منجر به خشک شدن ، پوک شدن ، سست شدن ریشه و به تبع ان درخت بشه که چندین بار ماسافنه منجر به حادثه شده و موجب گردیده که درخت از ریشه سقوط کنه و روی ماشین کناری که پارک شده بیفته.
    لذا پس این مسله خیلی مهمتر از کاشت درخته. اینایی ک داریمو خوب نگهش داشته باشیم..
    البته خودم فرمانداری رفته بودم ومه این مسایل از جمله نحوه بد حرص کردن و بی توجهی به این درختان رو به خدمت اکثر افراد حاضر در اون ارگان را توضیح دادم.از جمله اقای معاون فرماندار..
    {اگر امکان داره در مورد نحوه رفتار و تیمار درختان این مسیر گزارشی تهیه بفرمایید . }از نظر من خیلی مهم است ..چون عامل زیبایی وشناسمه این مسیر هستند این درختان.

  2. روز درخت کاری تقریبا شده یک دکور
    جنگل نابود شد و همه شعار می دهند

  3. بله اقای جعفریان، حق باشماست..
    منم باشما موافقم

  4. جناب فرماندار گر چه سنت حسنه درختکاری شیوه پسند دیده است که هر ساله مسیولین به صورت نمادین درخت می کارند تا فر هنگ درخت و درختکاری را پاس دارند ولی از قدیم الایام گفته اند:” با یک گل بهار نمی شه “صحیح انست که ما در تمام طول سال به فکر احیائ درخت کاری باشیم از یکسو از تباه شدن هکتار ها مناطق جنگلی هر ساله ممانعت کنیم و از سوی دیگر قدر آب و هوایی منطقه را دانسته درختکاری را دربلوارها و حاشیه جاده ها و خیابانها و در طول کوچه هاادامه داده شهر و استانی بسازیم سراسر سبز و باشکوه که چشم هر ببینده ای را به سبزینه اش روشن کند هم جاذب مهمان و جهانگرد باشد هم با طراوت و نسیمش آرامش و نشاط را برای مردم به ارمغان آورد ورسد به جای که فردوسی طوسی در اهمیت اش گفته :که مازتدران شهر ما یاد باد ++بر و بومش همیشه آبد باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *