در طرح پاکسازی نقاط آلوده در ساری/کشف گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل” از کشف 150 عدد انواع گوشی تلفن همراه قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ “ولی الله گنجیان مقدم” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز  در تشريح اين خبر، گفت : در اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي این فرماندهي در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام “ع ی” در یک واحد صنفی فروش لوازم جانبی موبایل مبادرت به خرید فروش کالای قاچاق می کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازدید و بازرسی از این واحد صنفی موفق شدند، بیش از 150 عدد انواع گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ گنجیان مقدم، يکي از موانع مهم عدم شکوفايي هر کشوري را قاچاق کالا برشمرد و افزود : پليس به عنوان يکي از اصلي ترين متوليان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمي در تحقق اهداف اقتصادي کشور دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان ضمن اشاره به اینکه امنيت يکي از پايه هاي مهم اقتصاد به شمار مي رود و تحقق تولید و اشتغال داخلی نيازمند توسعه امنيت پايدار در برابر تهديدات اقتصادي به ويژه قاچاق کالا است، گفت: جلوگيري از ورود كالاهای قاچاق و غیرمجاز افزايش اشتغالزايي و ارزش افزوده داخلي را به همراه خواهد داشت و موجب خواهد شد تا عدالت اجتماعي در كشور برقرار شود .

انهدام باند سارقان منزل با 11 فقره سرقت در آمل

هراز نیوز  فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و انهدام باند سارقان منزل با 11 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ، سرهنگ “ولي الله گنجيان مقدم”در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي گفت: ماموران پليس آگاهي پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و فني دريافتند، سارقان با شناسايي منازل خالي از سکنه و تخريب پنجره اقدام به سرقت اموال از منازل و همچنين سرقت از اموال مغازه ها مي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد:ماموران با شناسايي متهمان و مخفيگاه اعضاي اين باند در عملياتي غافلگيرانه اعضاي اين باند را دستگير  و مقادیر زیادی اموال مسروقه از منزل آنان کشف کردند.

سرهنگ گنجيان مقدم اظهار داشت:متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 11 فقره سرقت منزل در شهرستان آمل اقرار کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، بيان داشت: کليه محل هاي سرقت با راهنمايي متهمان شناسايي شد و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ گنجيان مقدم از شهروندان خواست:رعايت اصول اوليه ايمني، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج از منزل مطمئن شده و در خصوص نگهداري پول نقد و اقلام با ارزش خود مثل طلا و جواهرات گران قيمت در منزل، كليه نكات ايمني را رعايت کنند و در اين رابطه توصيه ها و هشدارهاي پليس را مدنظر قرار دهند.

کشف انواع موادمخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان موادمخدر و کشف تریاک، هروئین در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبریهراز نیوز ، سرهنگ زید الله کاظمی” با اعلام این  خبر، افزود: در پی راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با تهیه وتوزیع موادمخدر و خرده فروشان مواد، طرح پاکسازی نقاط آلوده را در سطح شهر ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح پس از شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات پلیسی تعدادی متهم به موادمخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: در این طرح مقادیری انواع موادمخدر شامل هروئین، شیشه، تریاک  و دو عدد ترازوی توزین از متهمان کشف شد.

سرهنگ کاظمی با اشاره به استمرار این طرح از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *