هراز نیوز :بازیگر مشهور سینما و تلویزیون گفت: مجموعه تلویزیونی “روشنک” که هم‌اکنون در شهرستان آمل مشغول ضبط آن هستیم در ایام نوروز 91 به روی آنتن می‌رود.

مجید مظفری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون  در آمل اظهار داشت: هم‌اکنون مشغول ضبط مجموعه ای تلویزیونی در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به نام این مجموعه تصریح کرد: “روشنک” مجموعه تلویزیونی است که کار ضبط آن سه روز در شهرستان آمل آغاز شد.

مظفری با اشاره به اینکه این مجموعه تلویزیونی در ایام نوروز 1391 و تعطیلات سال جدید به روی آنتن می‌رود، بیان داشت: هم‌اکنون مشغول تصویربرداری آن هستیم تا از یکی از شبکه‌های ملی به روی آنتن رود.

این بازیگر مشهور و با سابقه عرصه سینما و تلویزیون کشورمان که فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی زیادی را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: البته قصه این مجموعه را نمی‌توانم بگویم ولی درون مایه آن اجتماعی است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که از او پرسیده بود این مجموعه در قالب اثری بومی و محلی از آداب و رسوم مازندران ضبط می‌شود، یادآور شد: نه هم‌اکنون در پایان مراحل تصویر برداری قرار داریم تا در آینده‌ای نزدیک برای علاقمندان پخش شود.

مظفری در مورد علاقه شخصی‌اش به ورزش ابراز داشت: خیلی به ورزش در زندگی‌ام اهمیت می‌دهم و حتی در برخی از بازی‌های تیم هنرمندان نیز برای دیدارهای خیریه به زمین می‌روم.

قربانعلی مسافر

6 thoughts on “مجموعه تلویزیونی “روشنک” با حضور مجید مظفری در آمل ضبط می شود”
  1. پس بگو چراخیابان امام رضا امروز به مدت 1ساعت بسته بود.

  2. چرا مزاحم کار راننده ها میشین با این گرفتاری و گرونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *