مکتب تشیع، مکتب ریشه داریست که هم از قرآن و هم از سنت صحیحه دلیل برای حقانیت خود دارد.
اساس تشیع مسئله خلافت و امامت دوازده امام(علیهم السلام) است که در این باره کتابهایی نوشته شده و آیات ولایت، امامت و خلافت و همچنین روایات فریقین را بیان کرده است.
برای همه مسلمانان می گوییم نه برای آخوندهای تابع دولت سعودی مثل حذیفی، حذیفی‌ها گوش شنوا ندارند و توجه به این مطالب نمی کنند چون به ضررشان است، حذیفی و امثال او در طول تاریخ به خصوص در طول تاریخ وهابیت، از دو چیز بسیار بهره گرفته‌اند:
اول از سیاست تحریف بهره‌برداری کرده‌اند که قرآن درباره یهود این مطلب را بیان میفرماید:
(یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَن مَّوَاضِعِهِ) سوره مائده؛ایه۱۳
اینها محرف هستند نسبت به کلمات الله که به نظر ما کلمات الله، کلمات تامات، ائمه دین و عترت طاهرین (علیهم السلام) هستند و در رأس معصومین، رسول خدا(صلی الله علیه و‌آله و سلم) هستند.
اینها از سیاست تحریف استفاده می کنند و حقایق را تحریف می کنند، همانطور که سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) را در مورد مودت و محبت به اهل بیت (علیهم السلام) تحریف کردند و بجای ادب و مودت در برابر اهل بیت (علیهم السلام) با ایشان دشمنی نمودند و بالاترین نمونه دشمنی اینان، (تخریب قبرستان بقیع) است که با تحریک دولتهای بزرگ و جاسوسی مستر همفر این کار عملی شد و اینها اصرار دارند که تجلیل از قبور را محکوم کنند و بگویند نماز کنار قبور بی دینی و شرک است.
در حالیکه اینها خودشان در مسجدالحرام نماز می خوانند در کنار حجر اسماعیل و طواف می کنند دور حجر که اسماعیل(علیه السلام) و مادرشان آنجا دفنند و آنجا یقینا کنار قبور است.
در مسجدالنبی کنار مضجع پیغمبر و کنار قبر آن دو نفر نماز می خوانند و قرآن می خوانند و عبادت می کنند!
این جای سوال است که چگونه کنار قبرستان بقیع، کنار قبور، نماز اشکال دارد و شرک است اما کنار مضجع پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و کنار قبر آن دو نفر در مسجدالنبی این ایراد وارد نیست و این اشکال را نمی کنند؟
اینها یا باید جای نماز و طواف را جابجا کنند، یعنی جای عبادت را در مسجدالحرام و مسجدالنبی جابجا بکنند یا اینکه قبور اینها را جابجا بکنند که منطقشان با عمل همراه باشد، پس اینها فقط با اهل بیت پیامبر (علیهم صلوات الله) خصومت و دشمنی دارند!
برای نماز در مسجدالحرام و مسجدالنبی (صلی الله علیه و‌آله و سلم) اشکال نمی کنند در حالیکه آنجا هم قبور هست ولی به نماز کنار
(قبرستان بقیع)اشکال می کنند.
از دیگر سیاست های اینها که پیروی از یهود است، مخفی کردن حقایق است:
(یا أَهْلَ الْکِتابِ قَدْ جاءَکُمْ رَسُولُنا یُبَیِّنُ لَکُمْ کَثِیراً مِمَّا کُنْتُمْ تُخْفُونَ مِنَ الْکِتابِ) مائده/۱۵
که خطاب به اهل کتاب و خطاب به یهود است بخصوص که بسیاری از حقایق را مخفی نگه می داشتند و وهابیت هم غیر از تحریف در مخفی کردن حقایق دست بازی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *