?به گزارش شاهدان عینی در بلوار منفرد نوجوان آملی مورد حمله یک سگ ولگرد قرار گرفته و دچار آسیب دیدگی شده است .

?امشب در منطقه پایین بازار نیز یک مورد گزارش حمله سگ های ولگرد به هراز نیوز ارسال شده است .
شاهدان عینی گفته اند یک زن میانسال مورد حمله قرار گرفته است که قبل از اینکه آسیبی به او برسو با مداخله چند نفر از اهالی محل و پرتاب چوب و سنگ سگ ولگرد مجبور به فرار شد .

3 thoughts on “سگ های ولگرد همچنان بی صاحب در آمل”
  1. از عمق نوشتار معلوم است سطح سواد و آگاهی نویسنده چقدر است. البته در ایران که نصف بیشتر جمعیت آن بیماری فوبیا و ترس بیمارگونه از حیواناتی مانند سگه و گربه دارند و خودشان هم خبر ندارند که دنبال مداوا بروند، چنین افاضات سخیفی دور از انتظار نیست.

    اگر نمی‌دانید کمی مطالعه کنید تا بفهمید سگ بی‌سرپناه یا بقول شما “ولگرد” به کسی حمله نمی‌کند. فقط در دو حالت ممکن است چنین اتفاقی بیفتد:
    ۱. سگ هار باشد.
    ۲. سگ را آزار و اذیتش کنند، که تازه آن موقع هم اگر بتواند فرار می‌کند‌. اگر نتوانست تظاهر به حمله می‌کند تا حریفش را از آزار رسانیدن به خود منصرف کند و در آخرین واکنش از سر استیصال ممکن است حمله کرده و گاز بگیرد.

    در غیر این صورت به هیچ عنوان یک سگ بدون سرپناه به انسان حمله نمی‌کند. سگ‌هایی که به انسان‌ حمله می‌کنند، آموزش دیده هستند. حتم دارم نویسنده این سطور همانطور که هنگام به پایان بردن شاهکار خود، اشاره کرده، خودش هم از کسانی بوده است که در طفولیت به جای “کشتی گرفتن سر شیر آب” با هم سن و سالانش، دائم با سنگ و چوب بدنبال سگان به زعم خودش “ولگرد” در کوچه و خیابان می‌دویده تا مردم بیچاره و ستم‌دیده را از شر این موجودات خبیث و نجس که بی‌جهت خلق شده‌اند، راحت کند.
    سلام سوپرمن✋?

  2. ظاهرا شما هیچ اطلاعاتی از حیوانات ندارید نیاز به مطالعه نیست ذات حیوان وحشی است می تواند به هر بهانه ای دوباره وحشی شود مشکل شما این است که نمی توانید واقعیت را قبول کنید و اسیر احساسات ضد انسانی هستید و همه را نادان و خود را عقل کل می دانید بحث با انسان های جمودی مثل شما فایده ای ندارد

  3. از نظر این دوستان ظاهرا سگ حیوان اهلی و آرامی است مگر آموزش ببیند که حمله کند واین مسخره ترین حرفی است که شنیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *