هراز نیوز :در این بخش شما میتوانید دست نوشته ودل نوشته های خود را برای ما ارسال کنید ، در ادامه نوشته یکی از همشهریان را خطاب به وزیر محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی می خوانیم .

رنگ پریده است و خسته ،سلام می دهد .خانم منشی سرش را از رو کتاب بر می دارد : نوبت دهی تموم شد شما باید بین 3-4 می اومدین برای نوبت.

:خانم من از دهات اومدم اون ساعت نمی تونستم خودمو برسونم.

:در هر صورت مشکل ما نیست.

: من میشنم دکتر آخر وقت منو ببنن

:نمی شه خانم.باید از قبل حضوری نوبت می گرفتین

ناامید و سرخورده از پزشکی که سوگند خورده در هر شرایطی بیمار را ببیند بر می گردد.نوبتم می شود.ویزیت انجام می شه و من با این تصور که منشی سرخود این کارو انجام داده باشد از پزشک می پرسم و جواب همونی است که منشی داده است

روزی که وزیر محترم بهداشت برا ی سریال حاشیه ،حاشیه ها درست کردند و آن را نوعی توهین به هم

صنفان صد البته زحمتکش خود دانستد هرگزبه این فکر نکردند که شاید با شستن چشم هامون بتوانیم جوری دیگر به این سریال نگاه کنیم  تا در جهت بهبود روند درمان مردم گامی برداشته شود  مثلاوقتی فلان پزشک محترم که هنوز نوبت دهی شان به عصر پارینه سنگی  می رسد و بیمار بیچاره باید کله ی سحر مطب باشد تا نوبت بگیرد و اگر این بیمار یک روستایی زحمتکش باشد با وجود امکانات ضعیف ایاب و ذهاب و بماند آن که بیمارپیرمرد  یا پیر زنی باشد یا پزشک محترمی که نوبت دهی اش  به اندازه ی یک ساعت از بعد ظهر آن هم حضوری مثل آوارگان با اجتماع ،پشت در مطب باید انجام شود و پزشک صد البته زحمتکش بیماری رو که این دویدن های بیماری زا را طی نکرده باشد نپذیرد وهیچ قانونی و نظارتی در این مسیر_نوبت دهی های پارینه سنگی و مشخص نبودن ساعت کار یک پزشک در مطبش که البته چهار دیواری اختیاری؛_در کار نباشد آیا باز هم وزیر محترم با توجه به حواشی به این سخیفی و کم اهمیت! بر ساخت یک سریال ، حواشی ها خواهند ساخت؟ آقای وزیربه اینا و البته صدها موارد کوچک در چشم بزرگان، رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *