هراز نیوز :  رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد .

به گزارش هراز نیوز ،” سرهنگ علیرضا قدمی”در تشریح این خبر گفت: به منظور افزايش ايمني ، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات 13 و 14 خرداد محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود، به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 ظهر روز چهارشنبه  10 خرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ،تصریح کرد: در محور كرج به چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 بعدازظهر تا ساعت 23 روز  پنج شنبه  11 خرداد ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 3 بعد ازظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يکطرفه  خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور تردد انواع وسایل نقليه از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 24  روز دوشنبه 15 خرداد ماه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يکطرفه خواهد بود

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز  تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع می باشد و تردد کليه کاميونها و کاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 10 خردادماه و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 روز روزهاي پنجشنبه ، جمعه ، یک شنبه و دوشنبه مورخ هاي 11 ، 12 ،14 و 15خرداد ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران همچنین افزود: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 2 بعد ازظهرتا ساعت 23 روز دوشنبه مورخ 15 خرداد ماه از مسير جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل ،تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 4 بعد ازظهر تا ساعت 23 همان روز از مسير شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسک تا رودهن بصورت يکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، همچنین اظهار داشت: در محور فیروزکوه هم  تردد کليه تريلرها به استثناي تریلرهای حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز های پنج شنبه ، جمعه ، یک شنبه و دوشنبه از  تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع مي باشد .

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *