هراز نیوز : فرشید عزیزی جانباز مدافع حرم محمود آبادی از سوی یکی از قضات در دادگستری محمود آباد باز داشت شد.

عزیزی برای کار اداری به دادگستری مراجعه کرده بود که به دستور قاضی به طور موقت بازداشت شد

یکی از نزدیکان این جانباز مدافع حرم با انتقاد از رفتار نامناسب در دادگستری محمود آباد به هراز نیوز گفت :فرشید عزیزی برای یک کار اداری به دادگستری مراجعه کرده بود که نه تنها کار عادیش را انجام ندادند بلکه بازداشتش نیز کردند.
وی با بیان اینکه عزیزی با پا درمیانی جمعی از مردم حزب الله و یادگاران دفاع مقدس و اخذ تعهد آزاد شد بیان کرد : این جانباز مدافع حرم برای واریز مبلغی به حساب دادگستری پول نقد به همراه نداشت و درخواست کرد که از طریق دستگاه پز این مبلغ را پراخت کند که کارمند مربوطه اعلام کرد دستگاه پز خراب است و وی باید به بانک مراجعه کند .
ظاهرا تذکر این جانباز مدافع حرم به بی توجهی مسوولان برای رفع بروکراسی اداری موجب شد تا قاضی دادگستری محمود آباد دستور بازداشت اورا صادر کند.
فرشید عزیزی در اخلاق و ادب زبان زد است .

سخنگوی دادگستری کل استان مازندران در جمع خبرنگاران درباره این موضوع گفت :  این جانباز به عنوان ارباب رجوع جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و نه به عنوان شاکی یا متهم، به دادگستری شهرستان محمودآباد مراجعه کرده بود و مطالب مطرح شده در خصوص تشکیل پرونده قضایی، دستگیری و بازداشت ایشان از جمله مطالب خلاف واقع است.
هرازنیوز ضمن همدردی با این جانباز مدافع حرم خواستار بررسی دستگاه قضا برای روشن شدن ابعاد این حادثه و پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع در دادگستری محمود آباد می باشد.

23 thoughts on “ماجرای بازداشت فرشید عزیزی جانباز مدافع حرم محمود آبادی”
  1. با سلام
    الان ایشون مدافع حرم بود میشناختنش،به حمایت ازش بلند شدن. هزارتا از این بی عدالتی ها در روز برای ادمای عادی اتفاق میفته که هیچکس نیست ازشون حمایت کنه. آگه خیلی ادعاتون میشه برید حق آدم های ضعیف و از قاضی و دادگستری و امسال این ها پس بگیرید.آگه ایشان جانباز نبودن هیچکس حرفش و باور نیمکره و اصلا آدم حسابش نمیکردن.

  2. فساد و رفتار بي ادبانه يكي از خصوصيات اخلاقي قضات شده متاسفانه.. من جرات رفتن به دادگاه رو ندارم حتي اگر حق با من باشه از مامور در تا قاضي جوري برخورد ميكنن كه انگار دزد خانه پدرشون رو ديدن

  3. مشتی شما ببین اول برای چی بازداشت شد بعد دم از قانون مداری بزن خیلی مثل بعضی آقایون چپ کرده حرف میزنی

  4. اگر از طرفین دعوا باشد بله می تواند .اما ایشان مراجع کننده بوده پس نمی توانسته .

  5. برادار بحث مدافع حرم بودن یک طرف بارها با چشم خودمان سطه و زورگویی رو دیدیم علم عینی . شما انگار راهتان تا بحال به دادگاه نیفتاده ؟

  6. جانباز عزیز شرمنده ایم که سنگ دل شده ایم

    شرمنده ایم

  7. دورد خدا بر جانبازان و به این عزیز قهرمان منم شرمنده ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *