علی اصغر پور محمدی مدیر شبکه سه سیما، در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «پنچری» به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

معاون سیما از پشت صحنه سریال پنچری بازدید کرد
 دکتر مرتضی میرباقری معاونت سیمای رسانه ملی، صبح امروز با حضور در محل فیلمبرداری سریال تلویزیونی «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ضمن بازدید از پشت صحنه، با عوامل و بازیگران گفتگو کرد.
علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما هم او را همراهی می‌کرد.
پور محمد‌ی‌ مدیر شبکه سوم سیما، در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب مجری «برنامه هفت» در دور جدید گفت: مجری برنامه هفت هنوز مشخص نشده است. در این رابطه با آقای میرباقری‌ جلسه داریم و در حال مذاکره با افراد گوناگون هستیم‌. به هر حال این برنامه حساس و مهم است و هدف از برنامه هفت کمک به پیشرفت سینما است. این برنامه مستقل است و به هیچ نهاد و ارگانی وابسته نیست؛ بلکه برای پیشرفت سینمای ایران تولید می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه «هفت» سه مجری، بخش نقد، گفتگو، بررسی اخبار و رویدادها را خواهد داشت و آقای حسینی که پیش از این در برنامه هفت حضور داشته، به عنوان مجری قرار خواهد گرفت.

پورمحمدی عنوان کرد: در سری جدید برنامه «هفت»، حسینی به عنوان منتقد ثابت، به جای مسعود فراستی‌ حضور دارد. البته ممکن است فراستی‌ هم گاهی در برنامه حضور داشته باشد.

مدیر شبکه سه سیما در خصوص برنامه «ماه‌ عسل» گفت: به نظر من برنامه «ماه‌ عسل» امسال به لحاظ موضوعی و سوژه‌ها از سال پیش بهتر بود.

وی در ادامه درباره رسالت برنامه «ماه عسل» اظهار داشت: برنامه ماه‌عسل پرمخاطب‌ است و زیر ذره‌بین قرار دارد. امسال به لحاظ سوژه و مهمان از سال گذشته بهتر بوده است. البته انتخاب موضوع و مهمان برنامه بسیار سخت است. برای این برنامه چند ماه کار شده و برنامه‌ای موضوع محور است که در حال پیشرفت است.

پورمحمدی‌ در خصوص دکور برنامه «ماه‌عسل» عنوان کرد: از دکور این برنامه ناراضی‌ هستم؛ انتقادهایی‌ وجود دارد. دکور برنامه کمی شلوغ است و با ما هماهنگی نشده است.

وی در خصوص انتقادها به اجرای احسان علیخانی و به حزن‌ درآوردن‌ مخاطب بیان کرد: چنین چیزی وجود ندارد و این مسئله را قبول ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *