هراز نیوز :شهرستان آمل در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای 220 هزار رای دهنده واجد شرایط داشت که از این تعداد 169 هزار و 168 نفر در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور فعال داشتند.

در میان آرای ماخوذه از شهرستان آمل عزت‌الله یوسفیان با88 هزار و 377 رای چهار سال دیگر به عنوان نماینده آمل باقی ماند.

رضا حاجی‌پور 69 هزار و 530 رای و تورنگ11 هزار و  269 رای را توانستند از آن خود کنند.

شهرستان آمل با دارا بودن سه بخش و یک شهر در تعیین سرنوشت نماینده این دوره نقش حیاتی داشت.

در انتخابات این دوره بخش لاریجان و امامزاده عبدالله(ع) و شهر آمل آرای خود را به نفع یوسفیان به صندوق ریختند تا وی این بار نیز با آرای بالا بتواند برای سومین بار بهارستان‌نشین آملی باشد.

* مشارکت 75درصدی مردم آمل در انتخابات

حاجی‌پور تنها در بخش دابودشت که به عنوان زادگاه وی شمرده می‌شود توانست 11 هزار و 426 رای کسب کند و با 15هزار و 306رای یوسفیان در آنجا پیشتاز باشد.

تورنگ در بخش دابودشت یک‌هزار و 207 رای را به دست آورد.

در بخش امامزاده عبدالله(ع) یوسفیان با 5 هزار و 650 رای نفر اول شد و حاجی‌پور با 3 هزار و  177 و تورنگ با 839 رای نفرات بعدی معرفی شدند.

در بخش لاریجان نیز براساس نتایج شمارش آرا یوسفیان با 86هزار و 588 رای در مجلس نهم نماینده آمل باقی ماند و رضا حاجی‌پور با 68 هزار و 576 رای نفر دوم شد.

در شهر آمل نیز اختلاف رای یوسفیان بسیار مشهود بود و با 8 هزار و  377 رای نفر نخست به انتخاب مردم شد.

حاجی‌پور با 69 هزار و530 نفر دوم و تورنگ با 11هزار و 261 رای نفر سوم از سوی آرای  مردمی شناخته شدند.

براساس این آمار 40 درصد واجدان شرایط در آمل به عزت‌الله یوسفیان نماینده فعلی این شهر رای دادند.

رضا حاجی‌پور حائز 31 درصد آرای شهرستان آمل به خود شد و تورنگ نیز با کسب پنج درصد  آرای واجدان شرایط سوم شد.

به این ترتیب بیش از 70 درصد واجدان شرایط در انتخابات شهرستان آمل حضور داشتند که رکوردی در این زمینه محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس در آمل نیز از صبح روز گذشته با استقرار در ستاد انتخابات شهرستان آمل با ارسال بیش از 15 خبر مکتوب و گزارش تصویری توانست به نحو مطلوب شور و حماسه مردمی این شهرستان را به تصویر بکشاند.

این خبرگزاری تا چهار صبح امروز و زمان نهایی شمارش اخبار سریع‌تر از رسانه‌های دیگر آرای نهایی در بخش‌های مختلف شهرستان آمل را بر روی خروجی خود قرار داد.

همچنین خبرنگاران دیگر خبرگزاری‌ها با کمتر از پنج خبر و سایت‌های خبری شهرستان و تنها یک هفته‌نامه محلی برای خبررسانی در ستاد انتخابات حضور داشتند.

32 thoughts on “بازهم آملیها ولایتمداریشان را ثابت کردند /مشارکت 75درصدی مردم آمل در انتخابات”
  1. هراز نیوز برای استمرار کارش بایدبا مردم تعامل داشته باشد حدالمقدور از سانسور خبری بپر هیزد و درست کردار باشد بقای دراز مدت را فدای مطامع چند روزه نسازد صرف نظر آنکه تعدادی از نوشته های مارا وتو کرده اید و برسر این تذکار بی یال و دم هم که دامن کبریای هیچکس هم بر نمی خورد چه پیش خواهد آمد خدا می داند 1؟حداقل به توصییه مان گوش نکردید که پیش بینی آماری قواعد خاص خود دارد تنها انعکاس چند داده و پاسخ بله و خیر امار را نمی سازد و نتیجه آن شد که آمار گیری شما بر خلاف تهران که صددر صد درست در آمد همه برخلاف بود و این از وزان رسانه شما که تازه اغاز حیاتش است می کاهد آیا نه چنین است !؟

  2. سلام جناب صلواتی از اینکه همواره از خوانندگان پرو پا قرص هراز نیوز هستید سپاسگزاریم ، سرمایه هراز نیوز شما هستید و دوستانی که دلسوزانه ما را نقد می کنند سابقه نداشته فرمایشات شما منتشر نشود ، هراز نیوز همه نظرها را تایید می کند مگر مواردی که توهین و یا تهمتی به اشخاص شود که در ادبیات شما فرهیخته گرامی چنین مواردی نیست پس لزومی ندارد که فرمایشات شما سانسور شود .
    هراز نیوز آماده انتشار مطالب شما حتی به صورت یادداشت هست . موفق باشید

  3. مدير مسئول محترم هراز نيوز،ازروز اول ثبت نام كانديداها هيچگونه بي طرفي و فضاي سالم رسانه اي از طرف شما نديديم (البته حق داريد وقتي كه از مسئولين عاليرتبه ستاد آقاي ي باشيد بيشتر از اين نيز انتظار نمي رفت) حداقل آخري تيتري كه مي زنيد اين باشد: عزت با ….. بهارستان راه پيدا كرد؟؟؟؟!!!!! مصاديقش را شماها بهتر از ما مي دانيد؟؟؟؟؟!!!!!!!

  4. سلام
    از نظر شما سپاسگزاریم و احساس شما را به عنوان یک طرفدار درک می کنیم
    مطمئنا با فاصله گرفتن از زمان حاضر بر عرائض ما صحه خواهید گذاشت که دلیل شکست آقای حاجی پور ، عملکرد بد ایشان در تعامل با رسانه ها بود
    ایشان دعوت جمع کثیری از خبرنگاران آملی را نپذیرفت و انها را درباری خطاب کرد
    در همین سایت اخبار ستاد آقای تورنگ به طور وسیع انتشار پیدا می کرد و حتی نقدهایی که از سوی کاربران به آقای یوسفیان می شد تماما وجود دارد
    حتی در خصوص عدم حضور دکتر یوسفیان در جلسه هم انتقاد کردیم
    اما ما به عنوان یک رسانه مستقل خیلی چیزها را دیدیم و بعد از یک قضاوت منصفانه جانب حق را گرفتیم
    ما جانبداریهای فرمانداری را از یک کاندیدای خاص با حذف جمع کثیری از نمایندگان فرماندار دیدیم
    ما عضویت هیات اجرایی را در ستاد کاندیدای شما دیدیم
    ما انتشار هزاران برگ نامه با امضا دروغین برای حمایت از خاوری را دیدیم
    ما وعده و عید های دروغین را دیدیم
    ما دهها تخلف ، توهین ، افترا ، تهدید را دیدیم ولی لب باز نکردیم
    حتی این اخرین حرکت نابخردانه را (تجمع در جلوی فرمانداری ) دیدیم
    می توانستیم حرف بزنیم ولی اینکار نکردیم
    ولی مردم تصمیم درست را گرفتند

  5. هراز نيوز محترم ، من مصاديق را اعلام نكردم چون خودتان مي دانيد، چون خودتان مسئول ستاد بوده ايد،چون فكر مي كنيد عضو شوراي شهر آينده خواهيد بود تا حالا در پاسخ هيچ كامنتي اظهار نظر نمي كرديد اما الان قفل زبانتان باز شده ، فكر مي كنيد راي مردمي داريد در صورتي كه اين نيست. خداوند شاهد و ناظر اعمال ماست. تجمع شنبه را حركت نا بخردانه مي دانيد اما به عنوان رسانه نمي گوييد حرفشان چه بوده است؟ فضاي مجازي آمل را دست خودتان گرفته ايد و يكه تازي مي كنيد؟؟!! تمام مقاله هاو تيترهايي كه بعد از ثبت نام كانديداها زده بوديدتعمدا بر عليه حاجي پور بوده است. چگونه مي شد با شما به عنوان رسانه خاص تعامل داشت كه شما انتقاد از عدم رسانه اي بودن حاجي پور مي كنيد؟؟!!شور انتخاباتي در فضاي رخوت و سستي كه در آمل بوده توسط ستاد آقاي حاجي پور فعال شده بود كه همه اينها باعث شد آن اتفاقي كه نبايد مي افتاد ، افتاد. پول ، پول ، پول و آراي مشكوك كار خوش را كرد. مثل كبك سرتان را زير برف نكنيد و چشم از واقعيتها نپوشانيد بقول خودتان زمان خيلي چيزها را ثابت خواهد كرد. حاجي پور آبروي خود را در سه دوره براي اين انقلاب و نظام خرج كرده است و طي اين سه دوروه روز به روز بر طرفدارانش اضافه شده اند از قشر زحمتكش روستايي تا جامعه فرهيخته شهر، ايثارگران، جانبازان ،خانواده محترم شهدا و… كه خواستند از جنس خودشان به مجلس بفرستند.

  6. اعلام نکردی چون می دانی دروغ و کاذب است
    اگر شما حق هستی چرا خودت را معرفی نمی کنی به قول شما :جامعه فرهیخته شهر، ایثارگران، جانبازان ،خانواده محترم شهدا و… با شما هستند !
    از چه می ترسی
    ما هیچ جنگی با حاجی پور نداریم و بخاطر اینکه توانسته با حضورش 68 هزار نفر را ترقیب کند که به نظام رای بدهند از او سپاسگزاریم ودستش را هم می بوسیم
    برادر چرا قبول نمی کنی حاجی پور از مشورت بد دوستان نادانش ضربه خورده نه از تیترهای هراز نیوز
    برو بپرس متن خبرنگاران درباری را چه کسی برایش نوشته سابقه اش راببین
    توصیه ما به شما این است که بیشتر تحقیق کنی

  7. پلنگ جان مدیریت سایت این امکان رو داره که وقتی یکی مثل شما با چندین اسم مختلف کامنت بذاره از روی آی پی مشترک شناسایی ات کنه ، گفتن به شما سلام برسونیم وبگیم ما مدعی نیستیم ولی عاشق رهبری کسی است که مثل مولاش جان و مال آبروش رو کف دستش بگیره و بیاد وسط میدان ، نه اونا که از پول بیت المال بالا کشیدن و تمام دستگاهها و برخی نهاد ها را بسیج کردند تا به زمین و زمان زنگ بزنند تا کاندیدای جریان انحرافی تو امل رای بیاره اونا باید به امام و شهدا و رهبر جواب بدهند
    ولی دیدید که مردم ولایتمدار امل چه درس حسابی بهشون دادند . پلنگ زرنگ با دم شیر بازی نمی کنه اگر بفهمه دمش رو میندازه پشت کولش و راهش رو می کشه می ره

  8. هراز نيوز بي غيرت مزدور، خونت به جوش آمد. حداقل آخرين كامنت منو تو سايت مي گذاشتيد؟؟؟!!!!

  9. وای ترسیدم. شیر جان دمتو بیار بیرون تا قعطش کنم

  10. داداش هزینه ای که شما و امثال شما به بیت والمال می زنید قابل جبران نیست. زنگ بزن تا یه جلسه بزاریم تا گوشزد کنم

  11. کاری نکن نزارم کاندید شورای شهر بشی و مجبور شی چند برابر هزینه کنی

  12. ای بیت المال شناس. وقتی تهمت می زنی باید پای حرفت وایستی. نه اینکه حرف مفت بزنی. مصادیق رو با دلیل و مدرک بفرست.

  13. در ضمن یه بار دیگه حرف مفت بزنی . چنان هزینه هاتو بالا می برم که فقط مشغول پول در آوردن بشی و دیگه تو سیایت بازی سر راست نکنی

  14. جوجه منحرف… نون بسیج و پایگاه رو تو و امثال تو می خوری تیک می زنی و حالا بابا عزت و پیدا کردی اینا شدن منحرف. آره خوب تو از مجلس خبرگانم بیشتر حالیته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *