هراز نیوز : حجت الاسلام سید مصطفی سیار کارشناس مذهبی هرازنیوز گفت  : مَردُم راباعِرفان های کاذِب وکشف کِرامات وَنَشرآن سَرگَرم نَکُنید/دَستپُخت یَهودبَرای اِعتقا٘دات شِیعِه

هیچ مکتبی مانند مکتب قرآن و عترت(ع) به پروتکل‌های یهود آگاهی ندارد. در لسان عترت(ع) یهود نماد انحراف و تحریف است، تا جائى که به دشمن اهل‌بیت(ع) بویژه به دشمن امیرالمؤمنین(ع) اسم یهودى اطلاق شده است: (من ابغضنا اهل‌البیت حشره الله یوم القیامه یهودیا)
أمیرالمؤمنین(ع) در مورد یکى از مخالفین که قصد داشت مجدداً با آن حضرت بیعت کند، می‌فرمایند: (لا حاجه لى فى بیعته، انّها کفّ یهودیه)در نتیجه این که گفتیم گروه‌های منحرف از ولایت و اهل تفرقه چه تکفیری، وهابی، بهائى و صوفى دستشان در دست یهود است، بی‌دلیل نیست.
این سوغات عرفان دور از میزان و شاقل است و با نهج‌البلاغه، دعای عرفه، صحیفه‌ی سجادیه و توحید امام صادق(ع) فاصله بسیار دارد و در واقع به جهالتکده مادیون و گوساله‌پرستان سامری باز می‌گردد.
در مورد تعمیم پیامبری نیز می‌بینیم گاه این عارف و در واقع صوفی، ادعای پیامبری هم دارد؛ مثلاً با این زمینه‌چینی (حسینعلی نوری) عامل استعمار، ادعای پیامبری می‌نماید. وقتی کرامت‌تراشی رواج می‌گیرد و کارخانه معجزه‌سازی برای اهل خرقه و عامل استعمار معجزه صادر می‌کند، چرا باب و بهاء ادعای پیامبری نکنند؟!
در همین زمان ما، ببینید کتب کشف و کرامت و کتب مدّعیان دروغین عرفان فراوان منتشر می‌شود و به کتب استدلالی کلام و عقائد کمتر توجّه مى‌شود. با اینکه مأموریت قرآنى ما (لیتفقهوا فى الدین)است، ما باید در برهان و استدلال کار کنیم و بوسیله سرمایه بزرگ قرآن و عترت(ع)، پاسخ قاطع به دشمنان اسلام بدهیم.
آنکه گفت(پای استدلالیان چوبین بود)می‌خواست کسی با استدلال، راه را بر مدّعیان دروغین عرفان و توحید مسدود نکند و با چاقوی جراحی برهان به جان تصوّف، وهابیت و دیگر گروه‌های انحرافی نیفتد.
دشمنان از استدلال‌های، خواجه نصیرالدین طوسی، علامه حلّی، علامه مجلسی، علامه امینی و دیگر فقها و متکلمین شیعه، سیلی خورده‌اند، برای همین استدلال و بحث و مناظره را رد می‌کنند و مبلّغ کشف شیطانى و کرامت‌هاى دروغین هستند.
وقتى تعمیم پیامبری با زمینه‌سازی تصوّف صورت می‌گیرد، کم‌کم با پرروئى تمام مى‌گویند: عارف اشتباه نمی‌کند و با این ادعای شیطانی، راه را برای اجتهاد مقابل نص باز می‌کنند و از این راه به تعمیم فقه مطلوب قرآن و عترت(ع) می‌پردازند و مثلاً از (قطب‌الدین نیریزی) و یا (راز شیرازی) بعنوان فقیه عرفان یاد می‌کنند و در برابر ولایت معصومین(ع) به تبلیغ ولایت قمریه که فاقد دلیل است می‌پردازند.
برای مقابله با سیاست‌ها و انحرافات
عقیدتی توطئه‌آمیز یهود باید با عینک سیاست و فراست، خوب بررسی شود تا بدانیم همان افرادی که دیروز با نقشه کعب‌الأحبار مقابل معصومین(ع) قیام می‌کردند، امروز مرجعیت شیعه و حوزه‌های علمیه را تضعیف می‌کنند و برابر علماء اسلام می‌ایستند و نسل جوان را به اسلام بدبین می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *