هراز نیوز :  فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و دستگیری دو عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف ۳۶ کیلوگرم شیشه در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث هراز نیوز ، سرهنگ “ولی الله گنجیان مقدم” با اعلام این خبر، افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به شناسایی دو عانل افیونی در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،افزود:با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی، و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی موفق شدند این دو عامل افیونی را دستگیر کنند .

سرهنگ گنجیان، خاطر نشان کرد:ماموران در بازرسی از محل فعالیت این دو قاچاقچی مواد مخدر ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

گنجیان،تصریح کرد: در ادامه این عملیات یک دستگاه خودروی پراید متعلق به متهمان که در حمل و جابجایی مواد مخدر از آن استفاده می شد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تصریح کرد : اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات باندها و شبکه های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان است .

وی در پایان از شهروندان خواست: هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *