مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان آمل روز سه شنبه پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را در آئین باشکوهی تشییع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیکر پاک این شهید گمنام با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان آمل از مقابل سپاه ناحیه شهرستان تا دانشکده علوم قرآنی باشکوه خاصی تشییع و در محل این دانشکده به خاک سپرده شد.
این شهید ۱۸ساله در عملیات کربلای۴ در منطقه ام الرصاص به فیض شهادت نائل آمده بود.
پیکر این شهید روز دوشنبه نیز در برخی مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان آمل منتقل و دانشجویان و دیگر قشرهای مردم با پیکر پاک این شهید وداع کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکرهفت شهید گمنام، روز هفتم اسفند در معراج الشهدای تهران تحویل مسئولان استان مازندران شد و مراسم وداع متمرکز استانی شنبه شب در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری برگزار شد.
آئین وداع با این شهدا دوشنبه شب در شهرهای مختلف استان برگزار و روز سه شنبه این شهدا در شهرهای بهشهر، ساری، آمل و نور تشییع و خاکسپاری شدند.
در حال حاضر ۲۶۶ شهید گمنام در مازندران مدفون هستند که با ورود هفت شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان به ۲۷۳ شهید گمنام می رسد.
۵۸ یادمان شهدای گمنام در استان مازندران وجود دارد و بقیه شهدای گمنام استان مازندران در مزار شهدا و یا امامزاده ها دفن شده اند.
مازندران ۱۰ هزارو ۴۰۰شهید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *