گروه حوادث/ چهار پسر دانشجو بعد از ساعت‌ها کوهنوردی، وقتی پی بردند برای کشیدن قلیان، پول کافی ندارند به سراغ سه کوهنورد میانسال رفته وبا تهدید چاقو ازآنها زورگیری کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی قبل، سه مرد میانسال مثل هر هفته راهی ارتفاعات شمال تهران شدند. آنها بعد از فتح قله به طرف پایین حرکت کردند و کنار رودخانه مشغول استراحت بودند که ناگهان چهار پسر جوان به طرف‌شان حمله ورشدند.
دو نفر از آنها که چاقو به دست داشتند، با تهدید از مردان میانسال خواستند پول هایشان را در اختیارآنها قرار دهند. اما زمانی که با مقاومت مردان کوهنورد روبه‌رو شدند با چاقو به آنها حمله کرده و با دسته چاقو چندین ضربه به سر کوهنوردان میانسال زدند. حتی کاپشن و عصای کوهنوردی مردان میانسال راهم به سرقت بردند.بعد از متواری شدن پسران شرور، مردان کوهنورد با مراجعه به پلیس از دزدان شکایت کردند.بدین تریتب، پرونده‌ای در شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و بازپرس «علی وسیله ایردموسی» رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرارداد. پس از تحقیقات صورت گرفته ازسوی کارآگاهان مبارزه با سرقت و با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده، هرچهارمتهم شناسایی و دستگیر شدند.
متهمان زمانی که مقابل بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفتند، مدعی شدند به خاطرتهیه پول برای کشیدن قلیان دست به سرقت زده‌اند.یکی از آنها گفت: ما دانشجو هستیم و وضع مالی متوسطی داریم. روز حادثه قرار شد به کوه برویم تا کمی تفریح کنیم. بعد از اینکه از قله پایین آمدیم به قهوه خانه‌ای رفتیم و قلیان کشیدیم. هوس کردیم که قلیان دوم را بکشیم اما پولمان کم آمد. به فکر راه چاره‌ای برای این مشکل بودیم که یکی از بچه‌ها پیشنهاد داد از کوهنوردان دیگر قرض بگیریم. از قهوه خانه بیرون آمدیم و دنبال فرد مناسبی بودیم که از او پول قرض بگیریم که ناگهان چشممان به سه کوهنوردی افتاد که کنار رودخانه در حال استراحت بودند. نمی‌دانم چه شد که شیطان گولمان زد و به سراغ آنها رفتیم واین اتفاق افتاد.به دنبال اعتراف‌های متهمان جوان، همگی راهی بازداشتگاه شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *