معاون استاندار و فرماندار ويژه آمل گفت: در ايام الله دهه فجر امسال  ۷۷ پروژه عمراني و توليدي با بيش از ۶۴۲ ميليارد ريال اعتبار در شهرستان افتتاح و بهره برداري  مي شود.

به گزارش هراز نیوز  ، احمد منفرد در نشست خبري به مناسب ايام يوم الله دهه فجر با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه در هفته دولت و ايام يوالله دهه فجر، شهرستان آمل پروژه‌هاي قابل قبولي داشت، ادامه داد: در هفته دولت طرح‌هاي عمراني به افتتاح رسيد تا گوشه اي از عملکرد سه ساله دولت را در اين شهرستان شاهد باشيم .

معاون استاندار مازندران با بيان اينکه پروژه‌هاي قابل‌افتتاح در اين دهه ۷۷ پروژه است، افزود: اين ۷۷ پروژه بااعتباري بالغ بر ۶۴۲ ميليارد و ۵۴۵ ميليون ريال است. از اين پروژه ها همه شهروندان و حدود 174 روستا با جمعيت بيش از 58 هزار خانوار بهره مند خواهند شد.

منفرد با اشاره مهم‌ترين پروژه‌هاي قابل‌افتتاح، بيان داشت: ۱۰ مرکز خدمات درماني بااعتبار ۱۰۰ ميليارد ريال، چهاربانده کردن محور قديم آمل به بابل بااعتبار ۱۲۵ ميليارد ريال و گازرساني به بخش لاريجان با ۱۴۷ ميليارد و ۲۵۰ ميليون ريال اعتبار از جمله طرح ها است که يک هزار و ۶۰۰ خانوار بخش لاريجان از گاز بهره‌مند مي‌شوند.

فرماندار ويژه آمل ادامه داد: ساخت دو مدرسه در دو روستا بااعتبار ۱۴ ميليارد ريال، آسفالت ۱۸ راه روستايي بااعتبار ۹ ميليارد و ۹۳۰ ميليون ريال، ميدان و المان در شهر آمل با هشت ميليارد ريال و براي هم‌سطح سازي تابلوهاي مغازه سطح شهر ۱۵ ميليارد ريال هزينه شده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ۱۰پروژه واحد توليدي و خدماتي قابل‌افتتاح بخش خصوصي در آمل گفت: مجتمع مسکوني ۱۴۴ واحدي يکي از پروژه‌هاي بي‌عيب و نقص در مسکن مهر و مجتمع رفاهي بخش خصوصي به لحاظ نما و ظاهري زيباترين پروژه در شهرستان است.

فرماندار ويژه آمل ادامه داد: براي افتتاح فضاهاي ورزشي بيش از 3 ميليارد ريال و افتتاح ساختمان هاي دهياري بيش از 5 ميليارد ريال هزينه شده است و در کنار آن پروژه هاي شهري نظير احداث پارک محلات، احداث المان شهري، پياده روسازي و هسمطح سازي تابلوها از ديگر پروژه هاي شعري است .

وي بيان داشت: 10 پروژه نيز توليدي و خدماتي بخش خصوصي با اعتباري بالغ بر هزار و 166 ميليارد و 130 ميليون ريال مي باشد .

منفرد خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه هاي بخش خصوصي براي 40 نفر اشتغال زايي صورت مي گيرد .

معاون استاندار مازندران با اشاره به افتتاح پروژه هاي برق تصريح کرد: بيش از 35 ميليارد ريال براي اصلاح شبکه فرسوده برق جذب شد و اصلاح شبکه برق شهر به صورت کابلي در حال انجام است .

منفرد ادامه داد: دکتر يوسفيان نماينده شريف آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي توانستند اعتبارات خوبي را از طريق هماهنگي با وزارتخانه هاي مختلف کسب کنند که از ايشان، مديران استاني و عزيزان فعال در افتتاح پروژه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي کمال قدرداني و سپاس را داريم.

وي همچنين از ساخت تله‌کابين در پارک جنگي ميرزا کوچک خان آمل خبر داد و افزود: به زودي کلنگ اين تله‌کابين که توسط بخش خصوصي ساخته مي‌شود زده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *