هراز نیوز :  فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در مناطق حاشيه نشين جرم خيز و آلوده به مواد مخدر در شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش هرازنیوز ، “سردار سيد محمود ميرفيضي” در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي و حفظ حقوق شهروندان ، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي “ظفر1” با هدف تامين امنيت و آسايش عمومي در مناطق حاشيه نشين ، جرم خيز و آلوده به مواد مخدر شهرستان آمل به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: با هماهنگي هاي قضائي و برگزاري نشست هاي تخصصي،پس از انجام عمليات شناسايي، 150 اکيپ انتظامي ، امنيتي و ترافيکي به مناطق مورد نظر اعزام شدند .

سردار ميرفيضي خاطر نشان کرد: در اجراي اين طرح که از بامداد روز گذشته در سطح شهرستان آمل به اجرا در آمد12 کيلو و 414 گرم مواد مخدر کشف شد .

وي برخورد با قاچاق کالا و ارز را يکي ديگر از اهداف اجراي اين طرح برشمرد و تصريح کرد: در اين عمليات يک دستگاه کاميونت حامل پارچه قاچاق و يک دستگاه خودروي وانت حامل روغن زيتون قاچاق توقيف و مقادير قابل توجهي پارچه خارجي به ارزش تقريبي 13 ميليارد ريال و روغن زيتون به ارزش 200 ميليون ريال در بازرسي از اين خودروها کشف شد .

سيد محمود ميرفيضي با اشاره به دستگيري 4 نفر از اراذل و اوباش اين شهرستان ، توقيف سه دستگاه موتورسيکلت سنگين به ارزش 3 مييليارد ريال ، کشف 15 قبضه سلاح شکاري و 55 تن چوب جنگلي قاچاق را از ديگر موفقيت هاي اجراي اين طرح برشمرد .

فرمانده انتظامي استان مازندران در ادامه با بيان اين که 50 تيم تخصصي از پليس راهور به منظور ايجاد نظم ترافيکي و روان سازي ترافيک در اين طرح بکارگيري شدند،اظهار داشت: 70 دستگاه موتورسيکلت با پلاک مخدوش و 30 دستگاه موتورسيکلت به دليل ايجاد مزاحمت براي شهروندان و رعايت نکردن مقررات راهنمايي و رانندگي متوقف و به پارکينگ منتقل شدند .

سردار مير فيضي با اشاره به اين که اين طرح مورد رضايت شهروندان و امام جمعه شهرستان آمل قرار گرفت،از استمرار اين طرح تا برقراري کامل امنيت پايدار و ايجاد احساس امنيت در شهروندان در سطح استان خبر داد .

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه با بيان اين که امنيت مطلوب اجتماعي با مشارکت مردم حاصل خواهد شد ،خاطر نشان کرد : مهمترين هدف سازماني نيروي انتظامي استفاده از مشارکت هاي مردمي در ماموريت ها ، کسب اعتماد و تامين خواسته هاي آنان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *