هراز نیوز : فرمانده انتظامي استان از کشف زمين خواري 27 ميليارد و 316 ميليون ريالي و رفع تصرف 9 هزار مترمربع از اراضي ملي در شهرستان “کلاردشت” خبر داد.

سردار”سيد محمود ميرفيضي”  با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي برخورد و مقابله با زمين خواران وتصرف 9 هزار و 972 مترمربع از اراضي ملي وجنگلي توسط دو نفر از سودجويان در منطقه جنگلي “گرک” شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهي انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران،افزود: پس از هماهنگي با مرجع قضائي ماموران جهت بررسي موضوع و آزادسازي زمين هاي تصرف شده از يد زمين خواران به منطقه اعزام شدند .

سردار ميرفيضي،خاطر نشان کرد : با انجام اقدامات پليسي ، و همکاري ماموران اداره منابع طبيعي اراضي تصرف شده از چنگ زمين خواران خلع يد و به منابع ملي بازگردانده شد.

سردار ميرفيضي ارزش ريالي اراضي آزاد شده از چنگ اين دو زمين خوار را جمعا بالغ بر 27 ميليارد و 316 ميليون ريال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه با اشاره به اين که تجاوز به منابع طبيعي ، تجاوز به سرمايه هاي کشور و حقوق همه مردم به ويژه نسل آينده اين کشور است ، گفت: زمين خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندي از نعمت هاي خدادادي با هدف رسيدن به سودهاي کلان اقدام به تصرف زمين و منابع طبيعي مي کنند که براي مقابله با اين مشکل ، همکاري همه مردم و دستگاه هاي نظارتي الزامي است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *