سید مقیم مقیمی عضو هیات رئیسه شورای عالی کشور:

برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم مازندران تلاش و پیگیری خواهم کرد.

عضو هیات رئیسه شورای عالی کشور اظهار داشت:افتخار بنده این است که برای اولین بار، فرزندی از دیار مازندران به بالاترین عضویت شورایی کشور و بعنوان یکی ازاعضای هیات رئیسه این شورا انتخاب شده است.
سید مقیم مقیمی با بیان اینکه شورای عالی کشور بعد از مجلس شورای اسلامی در بحث قوانین، پیگیری و مصوب می کند تصریح کرد:شورای عالی کشور طبق اصلل 102قانون اساسی در همه مسائل عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و مشکلات جامعه را برای قانونگذاری به صورت طرحی به مجلس شورای اسلامی ارائه می دهد .

عضو هیات رئیسه شورای عالی کشور از پیگیری هایی برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم مازندران تاکید و اظهار امیدواری کرد:با ارتباط مستقیم و نزدیک هیات رئیسه شورای عالی کشور با وزرا، معاونین ومقامات اجرایی کشور، از ظرفیتها و جایگاه بوجودآمده برای پیگیری رفع مشکلات شهرها و روستاهای استان تلاش و پیگیری خواهم کرد.
مقیمی در بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم باید قدم‌های سازنده‌ای برداشت ادامه داد:برای رفع مشکلات مردم سختکوش و زحمتکش مازندران و دغدغه معضل بیکاریی جوانها و بخوصوص جوانهای فارغ التحصیل، باید با مدیریت درست وباپیگیریهایی که صورت می گیرد، برای رفع مشکلات اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *