به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه خراسان در پي انتشار ليست نامزدهاي مورد حمايت جبهه مردم سالاري در روزنامه هاي صبح امروز مشهد و قرار داشتن نام عفت شريعتي در اين ليست وي ضمن تکذيب نام خود در اين فهرست اعلام کرد : متاسفانه تحرکات ضد اخلاقي و تخريب هاي سازماندهي شده در حال انجام است و از جمله آنها منتسب کردن افراد اصول گرا به گروههاي مختلف و حتي اصلاح طلبان است که همه اينها براي ايجاد تفرقه در صفوف اصولگرايان انجام مي شود .

شريعتي افزود: البته حساب گروههاي فعال مردمي که دلسوزانه و عاشقانه براي خادمان خود در مجلس فعاليت مي کنند از اين گروههاي سياست زده مجعول و سوء استفاده گر جداست .

نماينده مردم مشهد و کلات تصريح کرد : من عضو جبهه متحد اصول گرايان و پيروان امام و رهبري هستم و مانند ساير کانديداها با هماهنگي هاي لازم در ساير فهرستها از جمله جبهه ايستادگي اسلامي و نيز ائتلاف بزرگ عدالت پيشرفت و توسعه خواهم بود.

وي تاکيد کرد: با توجه به عدم عضويت در هيچ جريان سياسي ديگري به غير از اصول گرايان ، انتشار ليست هاي غير واقعي بايد مورد پيگرد قضايي قرار گيرد.

شريعتي گفت: جبهه متحد اصولگرايان بزرگترين محور وحدت کشور است وجريانات فعال سياسي اصولگرا بايد حول محور اين جبهه حرکت کنند .

شريعتي افزود: اعلام مواضع آيات عظام يزدي و مهدوي کني و نيز فضلاو علماي بزرگ جامعتين حوزه علميه اتمام حجتي است براي همه کساني که خود را اصولگرا مي دانند تا از هرگونه تفرقه و سخنان دور از مدار وحدت پرهيز کنند .

نماينده مردم مشهد در پاسخ به سوالي درمورد عملکرد داوران جبهه در خراسان رضوي و مشهد گفت : بايد انصاف داد که انتخاب پنج نفر از ميان بيش از يکصدو سي داوطلب نمايندگي کار بسيار سختي بود و داوران جبهه با بيش از بيست و يک جلسه از اين آزمون سخت موفق بيرون آمدند.هرچند که به هرحال در اين ميان شايد نارضايتي هايي بوجود آيد اما آنچه مهم است اتفاق نظر و اجماعي است که عملکرد داوران امروز درپي داشته است .در اين ميان بايد از نقش علما و روحانيون بويژه آيت الله واعظ طبسي و نيز آيت الله علم الهدي تقدير کرد.

گفتني است اعضاي جبهه متحد اصولگرايان مشهد و کلات عبارت اند از : عفت شريعتي کوهبناني و آرين منش، بحريني ، مولوي ، قاضي زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *