دکتر فرزین محمودی پاتی و قدرت الله ناییج نژاد از شهردار امل طرح سوال کرده اند به همین خاطر موضوع را از یکی از طراحان سوال جویا شدیم در ادامه گفتگوی ما با فرزین محمودی پاتی پیش روی شماست .
آقای دکتر لطفا بفرمایید دلیل طرح سوال شما ازشهردار چیست؟

پس از اطلاع از لیست حقوق دریافتی های شهردار، که صرفاً از طریق افشای آن در فضای مجازی از آن اطلاع حاصل شد و ظاهراً به جز ریاست محترم شورا به اطلاع هیچ یک از اعضا شورا نرسیده بود، پس از آن از آنجایی که این میزان دریافتی از نظر اکثر اعضای شورا غیرمتعارف بود، لذا چندین بار طی جلسات مختلف شورا از شهردار خواستیم که توضیحات مستند در رابطه با دریافتی های خود ارائه کند که متاسفانه طی این مدت پاسخ شفاف و مستند و مستدلی از سوی ایشان ارائه نگردیده است.

چرا شما و آقای ناییج نژاد این نامه را  امضا کرده اید؟نظر سایر اعضا درباره طرح سوال شما چیست؟

بنده و آقای ناییج نژاد صرفا مطرح کننده این ابهامات برای اعضا محترم شورا هستیم و مطمئنا همه همکاران محترم من در شورا هم خواهان شفاف سازی هستند. و از آنجایی که این مسئولیت ها امانتی از سوی مردم هستند لذا با خیانت در امانت به شکل جدی برخورد خواهند کرد.

شهردار چقدر فرصت دارد که به سوال شما پاسخ دهد اگر پاسخگو نباشد یا شما قانع نشوید چه می شود ؟

طبق قانون، شهردار 10 روز فرصت پاسخگویی دارد و در صورت قانع نشدن حداقل یک سوم اعضاء شورا، این افراد می توانند درخواست استیضاح شهردار را بنمایند.

در زمینه فیش حقوقی شهردار می گوید ما خودمان میزان حقوق مان را به استانداری اعلام کردیم و تخلفی صورت نگرفته است؟

البته تا آنجایی که من اطلاع دارم ابتدا سازمان بازرسی و سپس استانداری درخواست ریز دریافتی ایشان و مدیران عامل و معاونین را داشتند، و مطمئناً وقتی بنده و آقای ناییج نژاد به برخی ابهامات پی بردیم این نهادها نیز به این ابهامات پی خواهند برد.

 مهندس احمد امیر سلیمانی شهردار آمل هم در پاسخ به طرح سوال دو تن از اعضای شورای شهر گفت :
پرسش گري حق قانوني اعضاي محترم شوراي اسلامي شهراست و بنده نيز در جلسات قبل هم موضوعات مطروحه را توضيح داده ام ولي اين 2 فرد ظاهراً قصد قانع شدن نداشته و نيت به حاشيه بردن شهرداري را دارند .
قطع و يقين افتتاح دهها طرح بزرگ عمراني و خدماتي در سالهاي اخير توسط سربازان سازندگي در شهرداري آمل و سازمان هاي وابسته با تمام مشكلات اقتصادي ، كام مردم فهيم آملي را شيرين نموده است و همچنان مسير خدمت رساني با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت و افرادي كه قصد خارج نمودن مجموعه از ريل خدمت را دارند نيك بدانند كه مردم فهيم قدرت تشخيص بسيار بالايي داشته و به درستي قضاوت خواهند نمود .

امیر سلیمانی گفت : با  تقدير و تشكر از رییس و ساير اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر آمل كه هميشه حامي و مددكار اينجانب بوده اند ، همراهي هرچه بيشتر عزيزان با شهرداري در جهت نيل به توسعه پايدار آمل را خواستار شد .
ضمناً برابر قانون پاسخ سوالات مطروحه تسليم رياست محترم شوراي اسلامي شهر آمل خواهد شد و قطعا در مصاحبه هاي بعدي جزییات بیشتری از بعضی اشخاص دراختیار شهروندان عزیز قرار خواهم داد.

شهردار و محمودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *