هراز نیوز :  ماموران پليس مبارزه باموادمخدر”بابل”با دستگيري چهار خرده فروش موادمخدر موفق شدند، بيش از يک کيلوگرم ترياک را که در بسته هاي چند گرمي آماده فروش بود از آنان کشف کنند.

در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر تهيه وت وزيع مواد مخدر و خرده فروشي مواد در يکي از روستاهاي حومه شهرستان بابل، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گفت.

براساس اين گزارش، ماموران با انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي و فني با شناسايي يکي از متهمان به نام “م- الف” که با يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 اقدام به تهيه وتوزيع موادمخدر مي کرد، اين فرد را مورد تعقيب ومراقبت قرار دادند.

ماموران در ادامه با هماهنگي قضائي اين فرد را به همراه فردي ديگر حين فروش موادمخدر در عملياتي ضربتي دستگير کردند و در بازرسي از خودروي وي بيش از 870 گرم ترياک را که در بسته هاي چند گرمي آماده فروش در داخل داشبورد خودرو جاسازي شده بود، کشف کردند.

اين گزارش حاکي است،ماموران در ادامه منزل متهم را مورد بازرسي قرار دادند که در اين ارتباط دو متهم ديگر از همدستان متهم دستگير شدند و از آنان نيز بيش از100 گرم ترياک کشف شد و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *