هراز نیوز :  سرپرست پليس امنيت عمومي استان با تاکيد بر ضرورت امنيت عمومي و حقوق شهروندي در زندگي اجتماعي افراد جامعه از اجراي طرح وِيژه پليس در نظارت بر صنوف در ساري خبر داد.

سرهنگ “احمدرضا فغاني ” ، گفت: امنيت پديده اي رواني و ذهني است که بر همه ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسانها تأثير مي گذارد و از طريق آن انجام هرگونه کنش و واکنش در عرصه ي حيات فردي و اجتماعي امکان پذير خواهد بود.

وي،افزود: امنيت ارزشمندترين هديه زندگي در اجتماع و بودن با ديگران است ، پديده اي که همواره دغدغه ي خاطر انسانها ، دولتها ، حکومتها و ملتها مي باشد.

سرهنگ فغاني، تصريح کرد: امروزه امنيت يک نياز اوليه براي زندگي اجتماعي و جزء مهمي از حقوق شهروندي و از مهمترين وظايف و تکاليف حکومتها و دولتها محسوب مي شود که براي ايجاد آن بايد برنامه پيشگيري از جرم را نيزمدنظر قرار داد .

سرهنگ فغاني در ادامه از اجراي طرح ضربتي نظارت بر صنوف در ساري خبر داد و ،گفت: به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با واحد هاي صنفي متخلف طرح نظارت بر اماکن عمومي و واحدهاي صنفي عرضه پوشاک و سفره خانه هاي سنتي در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان قرار گرفت .

وي، افزود: ماموران در اجراي اين طرح از 140 واحد صنفي عرضه پوشاک و 40 سفره خانه سنتي در شهرستان ساري بازديد کردند .

سرپرست پليس امنيت عمومي استان، تصريح کرد: در اين بازديد ها به 23 واحد صنفي عرضه پوشاک به دليل رعايت نکردن قوانين و مقررات صنفي اخطار پلمب داده شد .

سرهنگ فغاني، تصريح کرد : 5 واحد صنفي عرضه پوشاک و 7 رستوران و سفره خانه سنتي به دليل تخلفات صنفي و رعايت نکردن ضوابط انتظامي و قانوني پلمب شد .

سرپرست پليس امنيت عمومي مازندران، خاطر نشان کرد: در اجراي اين طرح 2000 البسه نامتعارف کشف و ضبط شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *