بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودرو در بخش فرح آباد شهرستان ساری، دختر بچه دو ساله سرنشین خودرو تندر 90 به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و پنج سرنشین دیگر خودرو مصدوم شدند.

به گزارش هراز نیوز ، در پی کسب خبری در ساعت 17 و 45 دقیقه روز گذشته مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در “سه راهی دریا – الله مرز” ماموران انتظامی بخش فرح آباد ساری سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند،   یک دستگاه خودرو کامیون کمپرسی با یک خودرو تندر90 به رانندگی فردی به نام “سید مرتضی- ز” با پنج سرنشین به شدت با یک دیگر برخورد کردند.

در این حادثه پنج سرنشین خودرو تندر 90 به شدت مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس مصدومان حادثه سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند و یکی از سرنشینان به نام “یثنا – ک” دو ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

براساس این گزارش، در همین ارتباط در ساعت 20 و 47 دقیقه شب گذشته در همین محور (جاده دریا) منطقه”سه راهی لاریم- سید محله” بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با یک دستگاه موتورسیکلت، راکب موتور به نام ” ابراهیم – ص” به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد. علت تامه تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راه قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *