هراز نیوز : جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه با حضور در منزل ربابه محمد زاده خبرنگار توانای آملی از زحمات چندین ساله او در عرصه رسانه ای شهرستان آمل تجلیل کردند .

این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و انجمن صنفی خبرنگاران این شهر با حضور محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و اسلامی آمل ، حسین نژاد رییس اداره بهزیستی ، مرتضی کاظمی از هنرمندان کشور ، زین العابدین  محمدی جانباز مدافع حرم و جمعی از اصحاب قلم و رسانه برگزارشد .

ربابه محمد زاده مدت 5 ماه است که در طبقه پنجم یک مجتمع زندگی می کند و در تمامی این 5 ماه آسانسور این مجتمع هنوز راه اندازی نشده است و این خبرنگار توانی املی باید رنج بالا و پایین رفتن از پله های پنج طبقه را با عصایش به جان بخرد .

از حاشیه های دیگر این دیدار حضور زین العابدین محمدی بود که به احترام این خبرنگار تمام پله ها را تا درب منزل میزبان یک به یک تا پله اخر امد .

عمو زینال به خانم محمد زاده گفت امروز وظیفه داشتم برای تجلیل از زحمات شما با همین پاها خدمتتان برسم .

حاشیه دیگر این مراسم قطعی برق مجتمع بود که در ابتدا نقل برخی از شوخی ها و لطیفه های فضای مجازی در باره اداره برق مطرح شد که پیگری های بعدی نشان داد مشکل از خود مجتمع است و این بار الحمدالله نقش مستقیمی در قطعی برق نداشته است .

در انتهای این دیدار هدیه ای به رسم یادگار و به پاس زحمات این خبرنگار سخت کوشش هفته نامه صبح امل تقدیم وی شد .

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12  14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *