هراز نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد از شناسائي و دستگيري عامل افيوني و کشف 2 کيلو و 264 گرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد .

“سرهنگ زمان شاليکار ” فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ، گفت : در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان موفق به شناسائي يکي از عاملان تهيه وتوزيع مواد مخدر در اين شهرستان شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد افزود : ماموران در اقدامي عملياتي متهم را در حين حکپمل و جابجائي مواد مخدر در اين شهرستان دستگير کردند .

سرهنگ شاليکار ، خاطر نشان کرد : ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در بازديد از منزل اين متهم 2 کيلو و230 گرم ترياک و مقاديري شيرع وسوخته ترياک به همراه آلات استعمال و ترازوي توزين مواد مخدر کشف کردند .

شاليکار با شاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد ، گفت: اعتياد سر منشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي همچون طلاق، انحراف جنسي، نزاع‌هاي خانوادگي و … است و مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست مي دهد و هرگز به هدف هاي بزرگ و اصلي خود نمي رسد.

وي در خاتمه از مردم خواست : براي مصون نگه داشتن جوانان خود از اين بلاي خانمانسوز راه مقاومت و پايداري در برابر فشار گروه همسالان و قدرت نه گفتن به درخواست نامعقول ديگران را به فرزند خود بياموزند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *