میرشکار اعلام کرد:
مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: وصیت نامه های شهدا برای الگوگیری جوانان در یادواره ها قرائت شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی جان میرشکار عصر چهارشنبه در یادواره سردار رمضانعلی عبدی و سه شهید روستای ورامده  آمل گفت: هم اکنون بسیاری از جوانان نسل فعلی جامعه اطلاع کمی از ایثاگریهای شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی دارند و ضروری است در یادواره های شهدا دست نوشته ها و وصیت نامه های آنان بازگو شود. 

وی افزود: نسل جوان جامعه بیشتر از هر زمان دیگری تشنه سیره شهداست.

رئیس سابق ستاد یادواره های سرداران و شهدای کشور با بیان اینکه اگر بخواهیم خودمان را به شهدای گرانقدر کشور برسانیم باید در مسیر آنان حرکت کنیم، تصریح کرد: شهدای ما با الگو قرار دادن شهدای کربلا مسیر حسینی خود را رقم زدند و امروز وظیفه آحاد ملت به خصوص نسل جوان بوده که راه شهدا را ادامه دهند.

میرشکار حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تعیین کنده خواند و گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات سبب برهم خوردن معادلات چند ماهه استکبار علیه کشور خواهد شد.

وی افزود: انتخابات نماینده ای اصلح و انقلابی و پیرو خط امام(ره) و رهبری سبب می شود تا مجلسی پویا و مردمی در راستای خدمت به مردم داشته باشیم.

میرشکار با بیان اینکه دو نعمت بزرگ ولایت فقیه عالم و آگاه به زمان و مردمی هوشیار و همیشه در صحنه کشور را برابر هر نوع تهدیداتی مصون نگه می دارد، تصریح کرد: در ایران اسلامی مردم ایثار را با شهادت زمزمه می کنند با خانواده های شهدا همراه هستند و با ولایت فقیه پیوند زده شدند.

شهرستان حدود400  هزار نفری آمل هزار و28 شهید به انقلاب اسلامی هدیه کرده است.

One thought on “یادواره سردار رمضانعلی عبدی و سه شهید روستای ورامده آمل”
  1. باسلام وصلوات
    یاد شهدا را باید دردل ها تازه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *