هراز نیوز : علي نصيري، معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مازندران در اين جلسه تصريح کرد: هزينه هاي راهداري بسيار زياد است و نياز مي رود به فکر حفظ سرمايه هاي ملي باشيم.

وي ادامه داد: در آمل شرکت هاي حمل و نقل توانمندي هستند و آمادگي لازم را دارند به شکل قانوني کار را صورت داده و نظارت کافي داشته باشند که اين شرکت ها بازوي توانمند وزارتخانه مي باشند.

نصيري خاطرنشان کرد: سيستم مکان يابي براي جاده هراز نصب شد که مي تواند اضافه تناژ وسايل نقليه را رصد کند تا پليس راه برخورد لازم را داشته باشد و در کنار آن بحث جابجايي پاسگاه پليس راه هم مطرح شد که بايد مورد مطالعه و بررسي قرار گيرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي مازندران افزود: اکيپ ما آماده است و بايد با همکاري پليس راه نسبت به بازديد از معادن و محور اقدام کنيم و ضروري است تا مشکل اضافه بار را از طريق معدن داران حل کنيم.

سرهنگ يزدان رضايي، رييس پليس راهور آمل در اين جلسه تصريح کرد: آسيب هايي به سطح راه وارد مي شود که کمپرسي داران سه برابر ظرفيت تعريف شده دارند مصالح را جابجا مي کنند و بايد بررسي شود اين تخلف از کجا سرچشمه مي گيرد.

وي از تردد روزانه 5 هزار دستگاه کمپرسي در محور هراز خبرداد و افزود: وقتي 40 تن بار از سوي يک کمپرسي حمل مي شود براي جاده هراز آسيب زا است.

رضايي خاطرنشان کرد: معدن داران بايد همکاري لازم را صورت داده و بار را به صورت مجاز تحويل کمپرسي داران دهند تا مشکلات کمتري در جاده هراز داشته باشيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *