سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 امروز( یکشنبه) هفتم آذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذرماه به مناسبت ایام تعطیلات 28 صفر خبر داد.

به گزارش هرازنیوز ، سرهنگ محمدرضا خشرویان با اعلام این خبر، ضمن تسليت به مناسبت سالروز رحلت پيامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي و امام رضا (ع)، گفت: با توجه به پيش بيني حجم فزاينده سفر ها در روزهاي پاياني ماه صفر، به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد .

وی افزود: تردد موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر روز امروز (يکشنبه) هفتم اذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذرماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز،فيروزكوه” و بالعكس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ، تصریح کرد: تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت14 تا ساعت 23 امروز يکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا ساعت 23 همان روز از كرج به سمت مرزن آباد به صورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد كليه تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع است و تردد كليه كاميون ها وكاميونت ها به استثناي حامل موادسوختي و فاسد شدني از ساعت12 تاساعت 24 امروز يکشنبه و همچنين از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای دوشنبه و پنج شنبه هشتم و یازدهم آذرماه و نيز از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 6صبح روز شنبه 13 آذرماه از محور هراز ممنوع است.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در صورت وجود ترافيک با هماهنگي های قبلی، تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز چهارشنبه دهم آذرماه  از محور هراز ممنوع اعلام خواهد شد.

وی گفت: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 14 تا ساعت 23 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا ساعت 23 همان روز از آب اسک به سمت تهران به صورت يک طرفه انجام مي پذيرد.

سرهنگ خسرویان همچنین به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوهاشاره کرد و افزود: تردد كليه تريلرها به استثناي حامل موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 23 امروز يکشنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهاي دوشنبه، چهارشنبه و جمعه همین هفته  از “تهران به قائم شهر” و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره 0112182934 به طور شبانه روز  آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

راه اندازی سامانه پیامکی 110 پلیس

معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از راه اندازی سامانه پیامکی 110 با هدف دريافت درخواست هاي انتظامي ،اطلاعاتي و امنيتي شهروندان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگناصر صفرپور با اعلام این خبر، افزود: راه اندازي مجدد سامانه پيام کوتاه 110 فوريت هاي پليسي در معاونت عمليات، با هدف تحقق شعار پليس پاسخگو بوده است.

وی تصریح کرد: این سامانه برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در جهت تامين امنيت اجتماعي و به منظور سهولت در برقراري ارتباط شهروندان با اين سامانه پيامکي، راه اندازی شد و شهروندان می توانند، با ارسال پیامک درخواست  خود از پلیس را اعلام کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: سامانه پيامک 110 بصورت 24ساعته آماده دريافت درخواست هاي انتظامي ،اطلاعاتي و امنيتي شما عزیزان است.

سرهنگ صفرپور اظهار داشت : پليس از طريق تلفن و پيامک 110 به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به شهروندان است و این سامانه آسانترين پل ارتباطي مردم با نيروي انتظامي است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *