غرفه خبرگزاری هنرآنلاین در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات میزبان عوامل نمایش تئاتر “معاشر” بود و برخی از اعضای آن گفت‌وگویی مختصر با خبرنگار هنرآنلاین انجام دادند.

در ابتدای این گفت‌وگو احسان حاجی‌پور کارگردان نمایش گفت: ما نمایش “معاشر” را در “سنگلج”، قدیمی‌ترین تماشاخانه فعال تهران به روی صحنه می‌بریم. به دلیل نگاه جدیدی که مدیریت تماشاخانه سنگلج به نمایش‌های ایرانی دارد، خوش‌بختانه از اجرای ما استقبال خوبی به عمل آمده است.

حاجی‌پور در ادامه افزود: ما نمایش رئالیستی و واقع‌گرایانه معاشر را در راستای همان نگاه مدیریت سنگلج کار می‌کنیم که زندگی امروز یک خانواده ایرانی را واکاوی می‌کند. جنس این نمایش یک مقدار با جنس نمایش‌هایی که قبل‌تر در این تماشاخانه سنگلج شاهدش بوده‌ایم، متفاوت است. البته از یک سال گذشته ما نمایش‌های خوبی در این تماشاخانه دیده‌ایم که این اتفاقات را باید مدیون علی عابدی و تیم او در مدیریت تماشاخانه سنگلج باشیم. من از مخاطبان می‌خواهم که بلیت نمایش معاشر را تهیه کرده و به تماشای آن بیایند. به نظرم این نمایش قابلیت دیده شدن دارد.

همچنین نفیسه روشن یکی از بازیگران این نمایش گفت: در شب‌هایی که ما به روی صحنه رفتیم، استقبال خیلی خوبی به عمل آمد و مردم زیادی در اینستاگرام من به خاطر نوع قصه و اجرای بازیگران نمایش معاشر از آن‌ها بسیار تشکر کرده بود.