سطح آگاهی رسانه ای بالا رفته است

دکتر حمزه قاسمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل در دیدار با اعضای شورای اطلاع رسانی شهرستان آمل در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر گفت : مشارکت مدیران اجرایی آمل در همدلی و همزبانی بالاست .

وی با بیان اینکه رسانه های شهرستان  آمل  از موثر ترین رسانه های  مازندران هستند تصریح کرد : امروز سطح آگاهی رسانه ای در بین رسانه های مکتوب و مجازی بالا رفته است .

نگاهی جز خدمت نداریم

قاسمی با اشاره به اینکه نقد منصفانه بیانگر آزاد اندیشی در جامعه است عنوان کرد : من به شخصه از تمامی رسانه هایی که مارا نقد منصفانه می کنند استقبال می کنم  چون نگاهی جز خدمت نداریم ، نقادی تند را هم  با مهر پذیرا هستیم .

رسانه ها و روابط عمومی ها متملق نباشند

وی روابط عمومی ها تابلوی تمام نمای یک اداره و نهاد دانست و اعلام کرد : رسانه ها و روابط عمومی ها نباید متملق باشندامروز مردم ما آگاه هستند متوجه تملق می شوند لذا نگفتن دلیل بر ندانستن نیست .

این مسوول با اشاره به دیدارش با خانواده شهدای مدافع حرم آمل تصریح کرد : همه ما خادم این خانواده ها هستیم و خدمت این خانواده ها هم عرض کردیم در طول شبانه روز هر خدمات درمانی خواستند در خدمتشان هستیم .

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با اشاره به اینکه در حوزه سلامت کار های زیادی انجام شده است تصریح کرد : ضعف ما این است که نتوانسته ایم این کار ها را بیان کنیم .

%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d9%85%d8%b2%d9%87-%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85%db%8c

ساخت 24 خانه بهداشت در آمل

وی با بیان اینکه 10 پروژه ساخت بهداشت و درمان در دهه فجر امسال در آمل افتتاح خواهد شد : سال گذشته 24 خانه بهداشت در آمل ساختیم .

بهترین دستگاه سی تی استان مازندران در آمل

قاسمی با اشاره به اینکه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) بهترین دستگاه سی تی استان مازندران است گفت : این دستگاه ساخت کشور آلمان است و به عنوان بار اصفهان آنرا به آمل آوردیم . که همکنون این دستگاه ماهیانه 1500 تا 1700 سی تی انجام می دهد .

تقدیر از آمل رسانه

وی با تقدیر از تشکیل شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرستان عنوان کرد : تشکیل گروه آمل رسانه در فضای مجازی برای ارتباط بیشتر مسوولان و اهالی رسانه قابل تقدیر است و از دست اندرکاران تشکر می کنم .

برخی رفتار ها تاثیر منفی در بهداشت روانی ما دارد

این مسوول با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بهداشت و روان اعلام کرد : این هفته فرصت مناسبی بود تا قدری از عواقب و عوارض زندگی شهر نشینی و فرهنگ متناسب با آنرا برای جامعه باز گو کنیم . متاسفانه متوجه برخی از رفتار هایمان نیستیم که همین رفتارها در طول زمان اثرات منفی روی بهداشت روانی ما می گذارد مثلا هنوز برخی مردم برای خداحافظی از بوق استفاده می کنند .

1 2 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *