هراز نیوز در پی انتشار نامه سرگشاده  رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل پاسخی از سوی یکی از شهروندان به تحریریه هراز نیوز ارسال شده است که عینا در ذیل آمده است ، ( متن زیر یادداشت وارده بوده و و مورد تایید یا تکذیب هراز نیوز نمی باشد )

جناب آقای دکتر علی اصغر غلامی
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل

سلام علیکم

نامه سر گشاده شما را خطاب به شهروندان شریف آمل و حامیان محترم دولت دکتر روحانی در آمل را در هراز نیوز خواندم  و بسیار تاسف خوردم  از یکسو از اوضاع شهر و اینکه این شهر تاریخی و بی نظیر اکنون دستخوش چنین کشمکشهایی بیهوده و بی صواب شده است و از سویی  از لحن و رویه نگارش این نامه از سوی انسان فرهیخته ای چون شما متعجب شدم .

مرقوم فرمودید دیگر از این همه تحقیر بدست مدیران ارشد استان وتحت فشار نماینده محترم آمل ،برای تغییر پی در پی فرماندار خسته شده ایم .
جناب غلامی پيامبر بزرگوار اسلام (ص) فرمودند  : عُمّالُكُمْ اَعْمالُكُمْ، كَما تَـكونونَ، يُوَلّى عَلَيْكُمْ ، كارگزاران شما نتيجه و ثمره  اعمال شما هستند، همان گونه كه هستيد، بر شما حكومت مى شود.

چگونه دیگران از جمله مدیران ارشد استان مازندران را موجب تحقیر خود می دانید و کردار خویش و برخی از اعضای به اصطلاح اصلاح طلبتان را فراموش کرده اید .

آنچه امروز از آن به عنوان تحقیر یاد می کنید نتیجه رفتار چند گانه شورای اصلاح طلبان و شویی بود که در انتخابات مجلس به راه انداختید .

جناب غلامی عزیز در کجای عالم سیاست اتفاقی که در آمل در جمع اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان رخ داد  برای نمونه تکرار شده است یا خواهد شد ، بفرمایید تا ما بدانیم ؟

به خاطر بیاورید یک عده بچه مدرسه ای با ان شوی مسخره که از اتاق فرمانی واحد هدایت می شدند چگونه هیچ از ساحت اصلاح طلبی نگذاشتند و آنچه که دیکته شده بود را بر شما و سایر اکابر روشنفکر تحمیل کردند شما و اصلاح طلبی در آمل همان شب تحقیر شدید .

تعجبم از شما این است که چگونه همان شب استعفا ندادید و از آن مجمع بی خاصیت تبری نجستید تا امروز ناله از تحقیر شدن نزنید .

جناب دکتربه نظرم  آن شب شما از سوی چند جوانک  نفوذی تحقیر شدید نه امروز
و پایان سخن اینکه

خداوند سرنوشت هيچ ملتى را تغيير نمى دهد، مگر آن كه خودشان تغيير روش دهند و هنگامى كه خداوند براى ملّتى به دليل اعمالشان بدى بخواهد، هيچ چيز مانع آن نخواهد شد و غير از خدا حمايتگرى براى آنان نخواهد بود.
سوره رعد، آيه ۱۱

لطف الله علیزاده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *