به گزارش خبرنگار هرازنو: بهروز عطایی با حضور در گروه مجازی تلگرامی هرازنو با مخاطبان به صحبت نشست و درباره مسائل تیم کاله مازندران توضیح داد.

سرمربی تیم کاله مازندران در پاسخ به این سوال که چرا از افراد با تجربه آملی مثل عادل غلامی، رضا قرا و.. استفاده نشده بیان کرد: ما خواهان جذب تمامی با تجربه های والیبال آملی هستیم اما مبلغ قرارداد ها بسیار بالا بوده به نحوی که از یک میلیارد شروع شده و در کمترین قرارداد به سیصد و پنجاه میلیون تومان ختم می شد، با وجود اینکه جمع کل قرارداد هایی که با این سری از بازیکنان بستیم در کل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده است و گران قیمت ترین بازیکن ما دویست میلیون تومان. حال با این اوصاف چطور می توانستیم از با تجربه های آملی استفاده کنیم؟ همچنین باید به سیاست باشگاه احترام گذاشت.

بهروز عطایی در پاسخ به سوال یکی از مخاطبین در مورد آینده تیم فعلی گفت: بدون شک می توان گفت که حداقل دو سال بعد 5 نفر از بازیکنان عضو تیم ملی والیبال بزرگسالان خواهند شد و قطعا این تیم از سال قبل بهتر نتیجه خواهد گرفت.

یکی دیگر از مخاطبین درباره سالن در حال ساخت کاله سوال کرد که سرمربی کاله مازندران اینگونه پاسخ داد: سالن کاله در حال احداث است و زمان ساخت آن امکان دارد سه تا چهار سال طول بکشد و در این ایام سیاست تیم کاله جذب بازیکنان جوان و پرورش آنها برای میادین بزرگتر است، باشگاه نمی تواند هم سالن بسازد هم بودجه ای برای جذب بازیکنان بزرگ ببندد.

در پایان گفتگو بهروز عطایی خاطرنشان کرد: بازیکنانی چون میلاد عبادی پور در 17 سالگی با قراردادی 20 میلیونی بازی می کردند ولی بعد از گذشت 5 سال با قراردادی میلیاردی بازی می کند و خیلی از بازیکن های دیگر که متاسفانه دیده نشد.

بهروز عطایی یکی از مربیان سرشناس کشور می باشد که با وجود پیشنهادهای فراوانی که از دیگر تیم های لیگ برتری دارد در تیم کاله مازندران مانده و این تیم حمایت می کند.

گزارش از امیررضا باقری خبرنگار هرازنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *