به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز بهزاد محمودی سرمربی تیم والیبال شهرداری عمران ساری در مورد هفته اول لیگ برتر والیبال افزود:ابتدا باید عرض کنم بسیار خوشحالم که پس از سالها دو تیم هم استانی ساری و آمل به مصاف هم میروند خصوصا اینکه کاله سابقه قهرمانی ایران و آسیا را در رزومه خود دارد و در فصل جدید نیز از بازیکنان جوان و با انگیزه و کادرفنی خوبی بهره میبرد.
محمودی ادامه داد:بازی در آمل هميشه سخت و دشوار است چرا که این شهر سالیان سال در سطح اول والیبال حضور دارد و والیبال ریشه در ورزش این شهر دارد ضمن اینکه هواداران پرشوري هم دارد.
سرمربی تیم شهرداری عمران ساری در پاسخ به این که چقدر امیدوار به پیروزی مقابل کاله است نیز تصریح کرد:گرچه ما بازیکنان باتجربه تری نسبت به کاله داریم اما نباید فراموش کرد که بازی در زمین این تیم است و حضور هواداران کاله کار را برای هر تیمی سخت میکند.
بهزاد محمودی در پایان هدف عمران ساری از حضور در این فصل را بقا در لیگ برتر عنوان کرد و گفت:هدف اصلی ما این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود چرا که سطح لیگ برتر ایران بسیار بالا است و امسال فصل اول حضور ما در لیگ برتر است و ما باید با تمرین و تکرار پیشرفت کنیم و امسال بیشتر روی بقا در لیگ برتر تمرکز کردیم و در وهله دوم نیم نگاهی هم به حضور در جمع هشت تیم برتر داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *